۰
در اقدامي تحسين برانگيز توسط هنرمندان خاشي؛

با اجرای نمایش عروسکی شاد، اطفال بستری در بیمارستان خاش بیماری خود را ساعاتی فراموش کردند

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خاش گفت: نمايش هاي عروسكي شاد تمساح پوزه كوتاه(گاندو) در اقدامي تحسين برانگيز توسط جمعي از هنرمندان خاشي در بخش كودكان بيمارستان امام خميني(ره) اين شهرستان اجرا شد و اطفال بستری در اين بيمارستان، بیماری خود را ساعاتی فراموش کردند.
با اجرای نمایش عروسکی شاد، اطفال بستری در بیمارستان خاش بیماری خود را ساعاتی فراموش کردند
تیمور کرد زابلی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به اجراي برنامه شاد تئاتر عروسکی در بخش اطفال بیمارستان امام خميني(ره) خاش، اظهار كرد: کودکان با دیدن نمایش شاد و موزیکال درس های خوبی برای زندگی خود گرفتند.
 
وي با بيان اينكه با اجرای نمایش عروسکی شاد تمساح پوزه كوتاه(گاندو)، اطفال بستری در بیمارستان بیماری خود را ساعاتی فراموش کردند، تصريح كرد: اين برنامه با هدف تسریع در بهبود اطفال بستری در بيمارستان خاش و نيز افزایش نشاط و شادابی این شکوفه‌های زندگی، نمایش عروسکی همراه با قصه گویی و قصه خوانی انجام شد که با استقبال چشمگیر کودکان و خانواده‌های آنها روبرو شد.
 
كرد زابلي با بيان اينكه تأثیر شادی و شادابی در تسکین آلام و بهبود بیماریها در جهان اثبات شده است، گفت: این برنامه شاد نیز دقیقاً به بهبود بیماری اطفال فوق الذکر مدد رساند.
 
وي با بيان اينكه يكي ديگر از اهداف اجراي اين برنامه فراهم کردن محیط شاد و تقویت روحیه كودكان بیمار سرطانی در بیمارستان بود، ادامه داد: سهیم کردن و تقویت امید به زندگی در این کودکان از ساير اهداف اين برنامه نمایش عروسکی بود كه خانواده هاي اين كودكان بيمار از همه مردم خواستند برای شفای هرچه سریع‌تر این کودکان پاک از درگاه خداوند تبارک و تعالی دعا کنند.
 
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خاش اذعان كرد: اين اداره تصميم داشت در راستاي فرهنگ سازی بین مردم  برنامه ی تئاتر عروسکی با موضوعات حقوق شهروندی، قوانین شهرنشینی، رفتاری و غيره جهت اجرا داشته باشد اما براساس رایزنی هایی که با شورای اسلامی خاش  داشتیم تصمیم بر این بود که این برنامه پنجشنبه شب  در محل پارک خانواده شهرخاش برای عموم مردم برگزار شود اما متاسفانه با کم لطفی شهرداری خاش اجرای این برنامه محقق نشد.
 
وي با بيان اينكه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خاش از  آمادگی لازم جهت اجرای برنامه تئاتر عروسکی برای عموم مردم خاش برخوردار است و در صورت همکاری شورای اسلامی و شهرداری خاش نوید اجرای برنامه ای شاد و مفرح را به مردم شریف شهر خاش خواهیم داد.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 440861
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *