۰
وقتی رویای مهاجرت به ایران کابوس می شود؛

قاچاق انسان در محور خاش – ایرانشهر دریای خون به راه انداخت/ كشته و مجروح شدن ۱۴ نفر

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش گفت: قاچاق انسان در محور خاش – ایرانشهر 14 کشته و مجروح برجاي گذاشت.
قاچاق انسان در محور خاش – ایرانشهر دریای خون به راه انداخت/ كشته و مجروح شدن ۱۴ نفر
عليرضا سرگزي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: براثر واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا حامل اتباع خارجی غیر مجاز در محور خاش به ایرانشهر 2  نفر كشته و 12 نفر زخمي شدند.
 
وي با بیان اینکه در این حادثه مجروحین به بیمارستان امام خمینی (‌ره) خاش انتقال یافتند، تصريح كرد: در این حادثه بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان امام خمینی (ره) خاش منتقل شدند.
 
سرگزی با بيان اينكه تلاش نیروهای امدادی برای کمک به سانحه دیدگان حدود يك ساعت به طول انجامید، گفت: اورژانس فوريت هاي 115 در هر شرايط و زماني در جهت به حادثه‌دیدگان آمادگی دارد و در کمترین زمان ممکن در امر خدمات درمانی اقدام کرده است.
 
* علت حادثه سرعت غیرمجاز
رییس پلیس راه شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: علت حادثه سرعت غیرمجاز راننده وانت تویوتا حامل اتباع بيگانه غيرمجاز بوده است.
 
سروان يوسفي برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم عبور، خستگی و خواب‌آلودگی راننده، انحراف به چپ و غیره را در صدر علل بروز حوادث رانندگی در جاده‌های کشور دانست و تصریح کرد: از میان تصادفات رخ داده در جاده‌ها بیش از یک سوم این تصادفات به واژگونی منجر شده‌اند.
 
* سیستان و بلوچستان دروازه ورود اتباع بیگانه
به گزارش تفتان ما، موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی استان و هم مرز بودن با کشورهای افغانستان و پاکستان سبب گسترش قاچاق اتباع بیگانه به خصوص در محورهای جنوب این استان شده است.
 
قاچاقچیان برای فرار از چنگال قانون با خودروهای حامل انسان که معمولا وانت تویوتا است با سرعت های غیرمجاز در محورهای منتهی به مرز تردد می کنند که هراز گاهی منجر به حوادث تلخ می شود.
 
سالانه دهها نفر از هم وطنان ما در جاده های مواصلاتي خاش به دلیل تردد قاچاقچیان انسان نابود و سرمایه هایشان از دست می رود و از لحاظ مالی و عاطفی خسارتهای فراوانی به هم وطنان ما وارد می آید که جبران آنها غیرممکن است و نبود جاده های ناامن و غیراستاندارد از عوامل اصلی رخ داد حوادث ناگوار در جاده های مواصلاتي خاش هستند که ضرورت دارد دولت برای رفع این معضلات هر چه سریعتر تدبیر کند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 441018
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *