۰
فرمانده انتظامي خاش:

اختلافات مالي در شهرستان خاش منجر به قتل ۲ نفر شد/ دستگيري قاتلين فراري در كمتر از ۲ ماه

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: اختلاف مالی بین چند در اين شهرستان، منجر به قتل 2 نفر شد.
اختلافات مالي در شهرستان خاش منجر به قتل ۲ نفر شد/ دستگيري قاتلين فراري در كمتر از ۲ ماه
سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به دنبال قتل مردي ميانسال در حدود 40 روز پيش در يكي از محله هاي شهرستان خاش، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی با بيان اينكه صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت، تصريح كرد: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی، از هویت متهم فراری که مرتکب قتل شده بود مطلع و وی را تحت نظر و مراقبت قرار دادند و تلاش در جهت دستگیری آن آغاز شد.
 
سرهنگ ثمره حسيني خاطرنشان كرد: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی این متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در يكي از روستاهاي شهرستان خاش در مخفیگاهش دستگیر کردند و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
وي بيان كرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و عنوان داشت که اين قتل به دليل اختلافات مالي و شخصي انجام شده است.
 
سرهنگ ثمره حسيني افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
وي از از دستگيري قاتل فراري ديگري در کمتر از پانزده روز در شهرستان خاش خبر داد، گفت: در پي قتل مسلحانه جوانی 25 ساله در یکی از روستاهای شهرستان خاش و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگيري قاتل يا قاتلان احتمالي به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتي و طي اقدامات فني به عمل آمده مخفيگاه قاتل که جوانی 28 ساله بود را شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اينکه قاتل در تحقيقات تخصصي کارگاهان، صراحتا به قتل اعتراف کرد و انگيزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد، تصريح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
 
وي  اذعان كرد: به همه مردم شریف شهرستان خاش این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با جدیت و سرعت در برابر جرائم خشن برخورد خواهد شد و شناسایی متهمان متواری در این زمان نشان از اشراف اطلاعاتی، پیگیری مجدانه بازپرسان ویژه قتل و برخورد قاطعانه حوزه دادستانی و کلیه نیروهای انتظامی اطلاعاتی امنیتی است.
 
سرهنگ ثمره حسيني اظهار كرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 441187
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *