۰
معاون فرماندار خاش/

ابهت و عظمت انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تثبیت شد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: با تلاشها، مجاهدتها و فداکاری و ایثارگری شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ابهت و عظمت ایران اسلامی در دنیا نمایان و تثبیت شد.
ابهت و عظمت انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تثبیت شد
به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت تفتان ما، محمد احمدی در نشست هماهنگی برنامه های دفاع مقدس خاش بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی برای کشور و ملت سربلند ایران اسلامی سراسر شکوه و پایداری بود زیرا به واسطه مردم مومن و انقلابی کشورمان در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب افتخار و عزت برای میهن اسلامی به ارمغان آمد.
این مسئولان افزود: 14 کمیته اجرای برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را برعهده دارند.

محمد احمدی بیان کرد: این کمیته ها در مباحث فرهنگی، آموزشی، دانش آموزی و دانشگاهی، بسیج، شهداء و ایثارگران، شهری، روستایی و عشایری، ورزش، اصناف، تدارکات و پشتیبانی، هماهنگی و اطلاع رسانی، امنیتی، نیروهای مسلح و غیره فعالیت دارند.

وی افزود: اجرای باشکوه و حماسی برنامه ها مورد توجه اعضای ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس بوده و باید برنامه ها در شان شهیدان و رزمندگان اسلام و تکیه بر ترویج ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس اجرا شوند.

احمدی ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شهیدان، برپایی یادواره شهداء و نمایشگاه آثار و توانمندی های دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر خاطره در کنار حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و مدارس از برنامه های محوری این هفته در خاش هستند.

وی ساخت سنگر و آذین بندی شهر و سردرب ادارات، نواختن زنگ ایثار و بازشگایی مدارس را از اقدامات مهم در جهت نمایش دادن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برشمرد.

علی سعدی مدیر بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در خاش هم بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و کمک به حفظ و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس سبب حفظ و ترویج ارزشهای اسلامی و انقلابی در کشور می شود.

شماری دیگر از مدیران و مسئولان عضو ستاد گرامی داشت دفاع مقدس به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 441203
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *