۰
آبان ماه صورت مي گيرد؛

صعود کارگران سراسر ایران به قله ۴۰۵۰ متري تفتان/ باید مناطق بکر و دیدنی سیستان و بلوچستان به همه کشور معرفی شود

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: کارگران سراسر ايران در ابتدای آبان ماه سال جاری به قله 4050 متري تفتان صعود مي كنند.
صعود کارگران سراسر ایران  به قله ۴۰۵۰ متري تفتان/ باید مناطق بکر و دیدنی سیستان و بلوچستان به همه کشور معرفی شود
مسافر شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به صعود کارگران سراسر ايران به قله 4050 متري تفتان، اظهار كرد: اين برنامه در ابتدای آبان ماه سال جاری با هدف معرفي رشته كوه نيمه فعال تفتان به سراسر كشور برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه نشان دادن جاذبه هاي طبيعي و زيست محيطي منطقه تفتان خاش از ساير اهداف برگزاري اين همايش و صعود است، تصريح كرد: کوهنوردی از ورزش‌های مهیج در کشور است که هیجان زیادی دارد و بر همین اساس این ورزش در شهرستان خاش با وجود قله تفتان طرفداران زیادی دارد.
 
شهنوازی بيان كرد: نابودی تنوع زیست محیطی به دلیل شرایط طبیعی و نیز دخالت انسان، جزیره ای شدن زیستگاه ها، کوچک شدن مناطق و منابع طبیعی زیر نظر محیط زیست از دغدغه های کار ما است.
 
وي با بیان اینکه تفتان، تنها آتشفشان فعال در ایران به شمار می‌رود و این کوه با ارتفاع ۴۰۴۲ متر از سطح دریا در میان بلندترین کوه‌های ایران جای می‌گیرد، اظهار كرد: طبیعت میراث ما نیست که اختیار کامل آن را داشته باشیم بلکه امانتی است که از گذشتگان تحویل گرفته ایم و اگر امانتدار خوبی باشیم باید طبیعت را با تمام زیبایی هایش به آیندگان که فرزندان خود ما هستند تحویل دهیم تا آنان از این نعمت الهی بر خوردار شوند.
 
انتهاي پيام/
 
 
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 441256
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *