۰
پیام آوران عرصه سلامت/

تجلیل از ۲۴ بهورز نمونه در شهرستان خاش

با حضور امام جمعه، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی فرماندار و شماری از مسئولان محلی از 24 بهورز زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل شد.
تجلیل از ۲۴ بهورز نمونه در شهرستان خاش
به گزارش خبرنگار تفتان ما، آیین گراميداشت روز بهورز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دهقان امام جمعه معزز شهرستان، مهندس کرد نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مديران بهداشتي و جمع كثيري از بهورزان برگزار و از 24 بهورز نمونه تجليل شد.

دكتر محمد رخشانی رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش در اين آيين كه در سرسرای اجتماعات موسسه آموزش عالی سلامت برگزار شد با تبريك روز بهورز اظهار کرد: در عرصه بهداشت زماني بيماريهاي واگير غوغا مي كردند و هنگامي كه خدمات بهداشتي درماني به روستاها رسيد، جمهوري اسلامي ايران در سطح بسيار بالايي به موفقيت هاي عظيمي دست پيدا كرد كه امروز در نتيجه آن همه توفيقات، ايران به موفق به كنترل بيماري هائي همچون كزاز، ديفتري، فلج اطفال، سل و ...شدیم.

وي افزود: بيماريهاي غير واگير امروز در برابر بيماريهاي واگير قد علم كرده اند و بهورزان ما بايد با به روز كردن اطلاعات خود به دانش و آگاهي هاي لازم، وزنه را به سمت هرچه كنترل كردن اين بيماري ها تغيير دهند.

حجت الاسلام دهقان امام جمعه و علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدامات ارزشمند بهورزان در جهت کمک به حفظ سلامتی افراد جامعه تقدیر کردند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 441260
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *