۰

ربروف: تساوی در بازی رفت نشانه قدرت پرسپولیس است/ باید اشتباهات را اصلاح کنیم

سرمربی الاهلی عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی مقابل پرسپولیس بیسیار مهم است.
ربروف: تساوی در بازی رفت نشانه قدرت پرسپولیس است/ باید اشتباهات را اصلاح کنیم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه شنبه) در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الاهلی عربستان در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی امارات است.
در این راستا سرگی ربروف، سرمربی الاهلی عربستان در نشست خبری این بازی گفت: بازی مقابل پرسپولیس بسیار برای ما اهمیت دارد مخصوصا اینکه یکی از اهداف ما در این فصل قهرمانی در آسیا است. دیدار رفت را انجام دادیم و تیم رقیب موفق شد یک تساوی به دست آورد و این نشانه قدرت رقیب ماست.
وی افزود: بدون شک من به عنوان سرمربی تیم وظیفه دارم که اشتباهات بازی رفت را اصلاح کنم. در بازی رفت با توجه به اینکه جلو بودیم و برخی از اتفاقات رخ داد راضی نیستم. اکنون باید اشتباهاتمان را تصحیح کنیم. وظیفه ام تصحیح اشتباهات است و به همین خاطر در این زمینه صحبت های زیادی با بازیکنان کردم.
سرمربی اوکراینی درباره این چرا العسیری را از لیست این بازی خارج کرد، گفت: عبدالفتاح العسیری، بازیکن قابل احترامی است و پیش رو خود فرصت زیادی دارد تا به همراه تیم در بازی های آینده شرکت کند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 441287
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *