۰

منتظر دستگاه‌های دیگر برای تکمیل مسکن مهر نمی‌مانیم/ مدیران شهرهای جدید تغییر نمی‌کنند

مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر اینکه به زودی در جلسه‌ای با مدیران شهرهای جدید برنامه‌های آنها را برای سرعت دادن در اتمام و تکمیل واحدهای مسکن مهر دریافت خواهیم کرد، گفت: برای تکمیل و سرعت در اتمام ساخت مسکن مهر منتظر سایر دستگاه‌ها نمی‌مانیم.
منتظر دستگاه‌های دیگر برای تکمیل مسکن مهر نمی‌مانیم/ مدیران شهرهای جدید تغییر نمی‌کنند
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما،در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه جدّی برای اتمام هر چه سریعتر واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید به خصوص پردیس و پرند دارد، گفت: ساخت صرفاً واحد مسکونی نباید هدف باشد بلکه باید ارتقای کیفیت زندگی، تأمین خدمات و هویت‌سازی را مورد توجه قرار داد.
وی افزود: در حال حاضر در شهر پردیس 23 محله وجود دارد که تنها 3 محله دارای مرکز محله هستند، پس باید برای رسیدن به اهداف موجود ترکیبی از مسائل انتفاعی و غیرانتفاعی و نوآوری منابع لازم را در ساماندهی این محله ها جلب کنیم.
طاهرخانی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا برای این اقدام جدی در کنار منابع مالی خود از دولت نیز منابع بگیریم تا بتوانیم تا یک ماه دیگر دسترسی به این مراکز محلات را امکان‌پذیر کنیم.
مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه جدی برای اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید دارد، گفت: به زودی با مدیران شهرهای جدید جلسه‌ای خواهیم داشت و از آنها برنامه خواهیم خواست.
وی افزود: به هر حال ما نمی‌توانیم منتظر دستگاه‌‌ها خدمات‌رسانی بمانیم و ناگزیر هستیم خودمان برای تکمیل واحدها و سرعت دادن به کار ورود کنیم.
طاهرخانی با بیان اینکه حتی برای مدرسه‌سازی نیز خودمان تلاش خواهیم کرد، اظهار داشت: در شهرهای جدید سایت آب، برق، و گاز وجود دارد و تنها بحث فاضلاب را باید پیگیری کنیم تا شهرها به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرهای جدید کشور در پاسخ به این سوال که آیا برای دادن سرعت به کارها و اقدامات به خصوص در پروژه مسکن مهر مدیران شهرهای جدید را تغییر خواهید داد، گفت: تغییری در کار نخواهد بود و در خدمت مدیران شهرهای جدید هستیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 441302
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *