۰

رونالدو در ناگویا!/ هجوم ایرانی های مشتاق بدون بلیت+تصاویر

ایرانیان مشتاق برای تماشای بازی والیبال ایران و ایتالیا به سالن نیپون گاییشی ها هجوم آورده اند.
رونالدو در ناگویا!/ هجوم ایرانی های مشتاق بدون بلیت+تصاویر
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،رقابت‌های والیبال جام قهرمانان جهان از امروز در ژاپن آغاز می شود. در نخستین بازی امروز تیمهای برزیل و فرانسه به مصاف هم می روند. تیم ملی والیبال ایران نیز امروز در نخستین بازی خود با ایتالیا دیدار خواهد کرد.
*مسابقات در شهر ناگویا برگزار می شود که در مرکز ژاپن قرار گرفته. این شهر از شمال با توکیو و از جنوب با اوزاکا همسایه است و یکی از شهرهای استراتژیک و مهم ژاپن محسوب می شود.
*ژاپنی ها برای برگزاری باشکوه این رقابتها تدارک فراوانی دیده اند. مسابقات در سالن زیبای نیپون گاییشی ها برگزار می شود که نزدیک به ۸ هزار نفر ظرفیت دارد اما برای این مسابقات میزبان صندلی های سالن را افزایش داده و با تعبیه کردن صندلی‌های موقت ظرفیت سالن را به ۱۰ هزار نفر افزایش داده تا تماشاگران بیشتری بتوانند از نزدیک از این مسابقات دیدن کنند.
*با توجه به استقبال گسترده مردم از این بازی‌ها کلیه بلیت های مسابقات به شکل اینترنتی به فروش رفته و ظرفیت سالن از چند روز قبل کاملا پر شده از همین رو امروز و در آغاز مسابقات بلیطی برای عرضه وجود ندارد و گیشه فروش بلیط بسته و سوت و کور است.
*تعدادی زیادی از ایرانیان مقیم ژاپن که قصد داشتند برای تماشای بازی ایران و حمایت از تیم ملی کشورمان به سالن بروند موفق به تهیه بلیت نشده اند و جالب اینکه تعدادی از ایرانی های مشتاق بدون بلیت از ساعات اولیه صبح در حوالی سالن نیپون گاییشی ها تجمع کرده‌اند تا بلکه بتوانند در آخرین لحظات بلیت تهیه کرده و وارد سالن شوند.
*بلیت مسابقات از 3000 ین ژاپن تا 10000 ین متغیر است که به واحد پول ما معادل 110 هزار تومان الی یک میلیون تومان قیمت دارد.
*در سر در ورودی سالن بنر تبلیغاتی بزرگی با تصویر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید به چشم می‌خورد.
*پرچم ایران به عنوان سومین پرچم در کنار پرچم فرانسه و پرچم FIVB در سقف سالن نصب شده است.







 
گزارش از: رضا مقدم - ژاپن
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 441305
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *