۰
گزارش تفتان ما از بازگشت آرامش و امنیت در خاش؛

انهدام باند ۷ نفره سارقان مسلح در شهرستان خاش/ هوشیاری مردم سرنخ دستگیری باند مخوف سارقان

فرمانده انتظامي شهرستان خاش از دستگيري هفت سارق و کشف 7 فقره سرقت عادی و مسلحانه در 48 ساعت گذشته خبر داد.
انهدام باند     ۷ نفره سارقان مسلح در شهرستان خاش/  هوشیاری مردم سرنخ دستگیری باند مخوف سارقان
به گزارش تفتان ما، در حالی در روزهای گذشته خبرهای همچون سرقت مسلحانه چند خودرو و ساير خبرهاي تاسف بار از شهر خاش به گوش می رسید و فضاي مجازي مملو از اين خبرها شده بود و مردم با ترس و لرز در خیابان ها قدم می گذاشتند، اما خبری خوشحال کننده به دست ما رسید که حاکی از دستگیری چند نفر از این سارقان بود.
 
در این خصوص خبرنگار تفتان ما جهت انتشار جزئيات بیشتر این دستگیری به سراغ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش رفته و گفت و گویی را انجام داده است.
 
* 7 سارق مسلح طی عملیاتی پیچیده در خاش دستگیر شدند
سرهنگ احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: در راستای ارتقای احساس امنیت شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت و در پي چندفقره سرقت خودرو در طي هفته هاي اخير در شهرستان خاش شبكه منابع فعال و كليه عوامل بسيج شدند و با استفاده از امکانات درون و برون سازماني، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وي گفت: با تلاش شبانه روزي ماموران نيروي انتظامي شهرستان خاش در نهايت طي عملياتي پيچيده و غافلگيرانه و با به دست آوردن سرنخ هاي بجا مانده از سارقان، 7 نفر از سارقان شناسایی و دستگير شدند.
 
سرهنگ ثمره حسینی با بيان اينكه سارقان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به 7 فقره سرقت خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وي اذعان كرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش با تقدير از همکاری مردم با پلیس، اظهار كرد: دستگيري مخلان امنيت و آسايش مردم در اين شهرستان نتیجه تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس است و دقت در تحرکات مشکوک  افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسيار موثري در موفقیت ها و نتايج ماموریت های پلیس و ایجاد امنیت در منطقه دارد.
 
تعدادی از شهروندان خاشی با شنیدن این اقدامات در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما ضمن اظهار خوشحالی و تشکر از اعضای شورای تامین از ماموران امنیتی خواستند هرچه زودتر اين افراد را به اشد مجازات محكوم كنند.
 
انتهای پیام/
 
 
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 441330
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *