۰
در اقدامی تحسین برانگیز؛

تزئین ماشین عروس زوج بلوچ خاشی با عکس شهید محسن حُججی + تصاویر

زوج بلوچ مراسم ازدواج خود را با نام و یاد پاسدار شهید محسن حججی، متبرک کردند.
تزئین ماشین عروس زوج بلوچ خاشی با عکس شهید محسن حُججی + تصاویر
به گزارش تفتان ما، حال و هوای این روزهای کشور، بار دیگر با عطر شهادت و رشادت معطر شده؛ تصاویر، فیلم‌ها و دلنوشته‌های متعددی به نشان ارادت و عشق قلبی مردم به مقام شهدا و در وصف پاسدار شهید مدافع حرم، محسن حججی  در این چند روز به اشتراک گذاشته شد.
 
در این میان، ابتکار یک زوج  بلوچ خاشی در برگزاری مراسم ازدواجشان، در نوع خود به سوژه جالبی در فضای مجازی تبدیل شد. این عروس و داماد، ماشین عروسیشان را با تصویری از شهید پاسدار محسن حججی تزئین کردند و ارادت ویژه‌ خود را به این شهید بزرگوار ابراز کردند.
 
پیمان غلامی  این داماد خوش ذوق خاشی در گفت و گو با خبرنگار به گزارش تفتان ما با بیان اینکه آرامش این جشنمان را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، اظهار کرد: راه شهدا بهترین و بالاترین راهی است که یک انسان مسلمان باید آن را طی کند.
 
وی با بیان اینکه من اهل تشیع و همسرم از اهل سنت است، گفت: بسیار خوشحال هستم که توانستم با رعایت مسئله وحدت و اتحاد و سرمشق قرار دادن راه شهیدان زندگی خودم را آغاز کنم تا در تمامی مراحل زندگی آرامش داشته باشیم.
 
این داماد خاشی بیان کرد: ما این شادی، آرامش، آسایش و امنیتی که داریم، ثمره خون شهیدان است و شهداء همواره برای ما زنده اند و شهیدان نزد ما جوانان جایگاه خاصی دارند و باید ما راه آنان را ادامه دهیم.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ محسن حججی از جهادگران و فعالان فرهنگی کشور در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد، تکفیری های داعش پس از دو روز، در شانزدهم مردادماه 1396، در اقدامی ددمنشانه، سر از تن محسن حججی جدا کرده و او را به شهادت رساندند.
 
شهید حججی 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان بود که از او فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
 
در زیر می توانید تصاویر زیبایی از ماشین عروسی که به یاد شهید محسن حججی تزیین شده را مشاهده کنید.
 

.

.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 441370
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *