۰
اقدامی موثر برای حل مشکلات شهروندان/

شهرداري خاش به استقبال ماه مهر رفت/ ۱۳ كميته زيباسازي سطح شهر و مدارس فعال شد

دومین جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری خاش با حضور اعضای کمیته های مختلف با هدف ارائه خدمات مطلوب به فرزندان مردم جهت فراگیری علم و دانش در دفتر شهردار تشکیل شد.
شهرداري خاش به استقبال ماه مهر رفت/ ۱۳ كميته زيباسازي سطح شهر و مدارس فعال شد
عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار خاش  در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: همه ساله در روزهای نخست فصل بازگشایی مدارس جلسه ستاد استقبال از مهر به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی شهر جهت شروع ماه مهر و هماهنگی با آموزش و پرورش برای خدمات دهی مطلوب تر به دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ۱۳ کمیته این ستاد کار خدمت رسانی به دانش آموزان را برعهده دارند و از 20 شهریور ماه کار آنها شروع و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.

هاشمزهی بیان کرد: امسال برای چهارمین سال است که ستاد استقبال از مهر با دستور شهردار خاش تشکیل می گردد تا شهرداری در کنار آموزش و پرورش طرح هایی را اجرا كنند و طبق دستور شهردار، شهر برای استقبال از مهر آماده می شود.

وی افزود: در سالهای قبل کارها به نحو احسن انجام شده و امسال برای بهتر اجرا کردن برنامه های این ستاد زودتر از سالهای گذشته وارد برنامه ریزی و کار اجرایی می شویم و امروز نیز برنامه های اجرایی هر واحد مشخص گردید.

معاون شهردار خاش گفت: هر کمیته پس از انجام وظایف می بایست گزارش مکتوب و مصوری از اقدامات خود را در اختیار دبیرخانه ستاد قرار دهد تا در جلسات مختلفی که در استانداری برگزار می شود با دست پر حضور یافته و از عملکرد شهرداری دفاع کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون کار رنگ آمیزی مدارس، پاکسازی نخاله ها و نظافت مدارس، رفع نقاط حادثه خیز انجام شده و کار خط کشی و آسفالت معابر مقابل مدارس هم شروع می شود.

شایان ذکر است ستاد استقبال از مهر شهرداری خاش شامل ۱۳ کمیته از جمله فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی، برنامه ریزی و بودجه، مالی، خدمات شهری، تاکسیرانی، آتش نشانی و ایمنی، زیباسازی، پارکها و فضای سبز، پسماند، روابط عمومی، فرهنگی، تاسیسات و سدمعبر و حقوقی که هرکدام وظایف مختص به خود را بر عهده دارند.
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 441409
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *