۰
كارشناس ارشد علوم سياسي و استاد دانشگاه خاش:

همه پرسي اقليم كردستان توطئه و فتنه شوم آمريكا و اسرائيل است/ رژیم صهیونیستی با اين همه پرسي به دنبال آشوب و تفرقه در منطقه است

كارشناس ارشد علوم سياسي و استاد دانشگاه شهرستان خاش گفت: همه پرسي اقليم كردستان توطئه و فتنه شوم آمريكا و اسرائيل است و اين همه پرسي تهديدي جدي بر مسئله اتحاد و وحدت ملي است.
همه پرسي اقليم كردستان توطئه و فتنه شوم آمريكا و اسرائيل است/ رژیم صهیونیستی با اين همه پرسي به دنبال آشوب و تفرقه در منطقه است
ياسر ناروئي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه برگزاری همه پرسی توطئه و دسیسه‌ای شوم و ننگين از طرف اسرائیل و آمریکا است، اظهار كرد: دشمنان اسلام تلاش مي كنند از طريق همه پرسي استقلال در اقليم كردستان آشوب و جنگ رواني در منطقه ايجاد كنند.
 
وي بيان كرد: داعش زماني كه ديد سردار حاج قاسم سليماني وعده داده كه این گروه تکفیری از جهان برچیده مي شود و در حال سقوط است بحث استقلال در اقليم كردستان را آغاز كرد و اين افراد مي خواهند در مرزهای عراق، ایران، سوریه و ترکیه آشوب راه بياندازند.
 
ناروئي با بيان اينكه همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق یک حرکت و امر غیرقانونی است، تصريح كرد: بحث اقليم كردستان عراق با حمايت آشكار رژيم صهيونيستي انجام مي شود و استكبار جهاني در اين خصوص نقش بسيار ويژه و برجسته اي دارد و آمريكا كه يك كشور استعمارگر است زماني كه از گروهک تروریستی و تکفیری داعش ناامید شده، مي خواهند با تغيير تاكتيك بار ديگر وارد صحنه شود اما اين كشور بايد بداند كه مردم با بصيرت و بيدار هستند و اين نقشه ها و توطئه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب و خنثي خواهند كرد.
 
وي با بيان اينكه برگزاري اين همه پرسي تهديدي جدي بر مسئله اتحاد و وحدت ملي است، گفت: بي ترديد مسوله همه پرسي در اقليم كردستان موجب تجزيه عراق يكپارچه خواهد شد و اين اقدامي اشتباه و نامناسب است و تمامي همه پرسي هاي كردستان پيامدهاي خطرناكي براي منطقه دارند.
 
اين تحليگر سياسي اذعان كرد: بدون شك با جدا شدن اقليم كردستان، پايگاهي براي رژيم صهيونيستي در اين منطقه ايجاد مي شود  و با توجه به حضور بخش حساس خاورميانه در اين منطقه و درآمدهاي نفتي بالا اين مسئله بسيار بحراني و حساس است و شرايط براي آينده بسيار خطرناك خواهد شد.
 
وي اظهار كرد: سود اين همه پرسي تنها به جيب استكبار جهاني و ايادي آنان مي روند و دود و ضرر آن نيز به چشم مردم خواهد رفت و لذا اجراي اين همه پرسي از پايه و اساس نادرست است.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 441577
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *