۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

در حال حاضر آمريكا در اوج ضعف و ناكامي قرار دارد/ خدمت در نیروی انتظامی ارزشمند است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: در حال حاضر آمريكا در اوج ضعف و ناكامي قرار دارد و انقلاب و نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
در حال حاضر آمريكا در اوج ضعف و ناكامي قرار دارد/ خدمت در نیروی انتظامی ارزشمند است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: تقواي الهي سبب سعادت و خوشبختي مومنين مي شود و انسان بايد هميشه به فكر آخرت و مراقب توشه اين سفر خود نيز باشد و با دادن خيرات  ذخیره احسان برای آخرت خود را داشته باشند.
 
وي بيان كرد: در روز قيامت چيزي كه سبب مي شود انسان ها از صراط عبور كنند اين تقواي الهي است پس بايد همگان آن را رعايت كنند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به حوادث منطقه و راهبرد آمريكا و رژيم صهيونيستي، گفت: راهبراد استكبار جهاني تضمين منافع خود آن ها است و آمريكا تنها به دنبال اختلافات قومي و مذهبي است اما بصيرت و بيداري ملت ايران اسلامي اين نقشه و توطئه ها را خنثي و نقشه بر آب كرده است.
 
وي با اشاره به هفته نيروي انتظامي، خاطرنشان كرد: اساسي ترين و مهمترين اقدامات ناجا بر 3 اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه بايد مردم با نيروهاي انتظامي همكاري كنند، گفت: مردم بايد براي ایجاد امنیتی مقتدرانه نیروی انتظامی را حمايت و پشتيباني كنند.
 
وي خاطرنشان كرد: ناجا بيشترين ارباب رجوع را دارد و لذا ماموران انتظامی با صبر، متانت و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری می توانند به مردم و جامعه خدمت رسانی کنند.
 
مولوي شهنوازي با بيان اينكه انقلاب اسلامي بعد از گذشت 4 دهه تاریخ سیاسی خود در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، اذعان كرد: رژیم آمریکا در اوج ضعف و ناکامی قرار گرفته است.
 
وي با بيان اينكه تجزیه‌طلبی و اختلافات قومی و مذهبی سیاست راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای ایران پس از شکست داعش است، اظهار كرد: همه‌پرسی جدایی غیر قانونی کردستان از کشور عراق برای جبران شکست داعش در مقابل جبهه مقاومت با محوریت ایران است.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 441632
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *