۰
در هفته بزرگداشت ناجا

۵۰۰ نفر از خدمات ویزیت رایگان بهداری نیروی انتظامی خاش بهره مند شدند/ افتتاح ساختمان بهداری ناجا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال در خاش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا،500 نفر از مردم این شهرستان از خدمات ویزیت رایگان بهداری نیروی انتظامی بهره مند شدند.
۵۰۰  نفر از خدمات ویزیت رایگان بهداری نیروی انتظامی خاش بهره مند شدند/ افتتاح ساختمان بهداری ناجا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون ریال در خاش
سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا  بهداری نیروی انتظامی شهرستان خاش با همکاری پزشک معتمد خود 500 نفر از مردم این شهرستان را رایگان ویزیت کردند.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان شامل تست قند خون، کنترل فشار خون و معاینه توسط پزشک عمومی  بود که در مساجد شهر خاش انجام شد .
 
سرهنگ دوم ثمره حسینی تصریح کرد: به مناسبت هفته ناجا ساختمان بهداری نیروی انتظامی شهرستان خاش در مساحت 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال که با حضور جمعی مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 

 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و دعای کمیل از سایر برنامه های هفته ناجا در شهرستان خاش بود.
 
سرهنگ دوم ثمره حسینی اذعان کرد: پلیس بعنوان حافظ امنیت است و همکاری، تعامل سازنده با دستگاه های اجرائی، سازمان ها و نهادهای عمومی در حوزه ماموریت های روزانه از اهداف ما است.
 
وی اظهار کرد: مدال افتخار ما خدمتگزاری به مردم است و پلیس خود را بخشی از جامعه می داند و در کنار مردم و با مردم برای مردم هستیم و با این شعار جهت خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم.
 

.

.

.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 441641
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *