۰

غیبت دانشجو‌ معلمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موجه می شود

به پیشنهاد بسیج دانشجویی مصوب گردید غیبت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برای شرکت در مراسم اربعین در حدود غیبت مجاز، مطابق با بخشنامه ارسالی، موجه قلمداد شود و نیز محوریت سازماندهی و اعزام با بسیج دانشجویی دانشگاه باشد.
غیبت دانشجو‌ معلمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی موجه می شود
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،جلسه ستاد اربعین دانشگاه فرهنگیان به ریاست دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد. در این جلسه، سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر نقش تسهیل گری این ستاد در ایجاد بستر مناسب برای حضور دانشجومعلمان، بر انجام هماهنگی برای رفع موانع حضور دانشجومعلمان تأکید نمودند.
مهرمحمدی بیان کرد: برنامه راهپیمایی اربعین حسینی(ع) جزء برنامه درسی غیر رسمی این دانشگاه می باشد، بر برگزاری این برنامه به صورت خودجوش و مردمی تأکید داشتند.
در پایان جلسه به پیشنهاد بسیج دانشجویی مصوب گردید غیبت دانشجو معلمان از کلاس، برای راهپیمایی اربعین در حدود غیبت مجاز، مطابق با بخشنامه ارسالی، موجه قلمداد شود و نیز محوریت سازماندهی و اعزام با بسیج دانشجویی دانشگاه باشد.

همچنین مقرر گردید که مدیران و رؤسای استانی حتی الامکان با مرخصی کارمندان برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین موافقت نموده و مرخصی اساتید نیز به شرط تعهد به انجام کلاس جبرانی بلامانع می باشد.
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 441665
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *