۰

بیابانی: امثال شهید خلیلی در جبهه فرهنگی ادای دین کردند/ سپهری: صدا و سیما آماده به تصویر کشیدن زندگی شهدا است

بیابانی، جانشین مسئول بسیج جامعه زنان کشور در دیدار با خانواده شهید امر به معروف با بیان اینکه شهید علی خلیلی از بسیجیان فعال بود گفت: به فرموده علی (ع)، جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای است در مقابل دریای بیکران. امثال شهید خلیلی در جبهه فرهنگی ادای دین کردند و در قلب و روح همگان تاثیر گذاشته تا مسیر هدایت را بیابند.
بیابانی: امثال شهید خلیلی در جبهه فرهنگی ادای دین کردند/ سپهری: صدا و سیما آماده به تصویر کشیدن زندگی شهدا است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،؛ به نقل از خبرنگار «بسیج زنان کشور»؛ به همت اداره کل امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر، ملاقاتی با خانواده علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت.
مریم پوریامین جانشین اداره کل امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه خون شهید منبع جوشان حرکت و هدایت الهی است، گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدانی است که جان خود را در راه احیای انقلاب حسینی و استمرار راه او فدا کردند و ما نیز با تربیت فرزندان خود در دفاع از حریم ولایت راه شما را ادامه و بر استمرار آن پای می فشاریم.
وی در ادامه با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود: پس از سالیان طولانی، تلاش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مثمر ثمر واقع شد و این قانون در سال 1394 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و آمران به معروف و ناهیان از منکر صاحب حقوق قانونی شدند.
سپهری مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور زنان و خانواده نیز با اشاره به مسائل و مشکلات کنونی جامعه گفت: در شرایط موجود، تربیت چنین فرزندانی که می توانند در مسائل اخلاقی و رفتاری برای جوانان الگوی نمونه باشند و با شهادت خویش هدایتگری نمایند، جامعه را به سمت تعالی سوق می دهد و برای جهانیان پیام آور شهادت در راه امر به معروف و نهی از منکر است. حال می توان در کتابهای درسی و با ساخت فیلم های مستند این شهدا را به جامعه معرفی نمود. صدا و سیما برای مقابله با جنگ نرم این آمادگی را دارد که زندگی شهیدان را به تصویر بکشد .
بیابانی، جانشین مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه شهید علی خلیلی از بسیجیان فعال بود گفت: به فرموده علی (ع)، جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای است در مقابل دریای بیکران. امثال شهید خلیلی در جبهه فرهنگی ادای دین کردند و در قلب و روح همگان تاثیر گذاشته تا مسیر هدایت را بیابند.
در این دیدار، مادر شهید خلیلی توضیحاتی را در رابطه با نحوه زندگی، اعتقادات مذهبی و شهادت علی خلیلی بیان کرد و به این موضوع اشاره کرد که شهید در زمان حیات خود و قبل از شهادت از حکم قصاص ضارب صرف نظر و او را عفو کرده بود.
حیدری، مدیر کل امور حقوقی و مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: من نیز از خانواده شهدا هستم و موقعیت و شرایط سخت زندگی آنان را درک می کنم.  فرمایشات مادر شهید خلیلی من را به یاد مادرم انداخت که فرزندش را در راه دین از دست داد اما همواره خداوند را شاکر بود که خون پسرش در راه اسلام ریخته شده است. ما قدردان و سپاسگزار خانواده شهدا هستیم که انسانیت مد نظر اسلام را به منصه ظهور رساندند.
محمد جواد یوسفی شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون، شهید دیگری بود که اعضای سطح عالی کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر زنان و خانواده به دیدار خانواده وی رفتند.
مادر شهید یوسفی در خصوص زندگی فرزندش گفت: همسر و برادر من در دوران دفاع مقدس در اطاعت از فرمان امام خمینی(ره) و عرض ارادت نسبت به ایشان در جبهه ها حضور یافتند و مجروح شدند، فرزندم به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در دفاع از حریم ولایت و حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.
در پایان این دیدار از خانواده ی دو شهید امر به معروف و نهی از منکر و شهید مدافع حرم تقدیر کردند و پیام تبریک، تسلیت و تعزیت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور را به خانواده این شهدا ابلاغ کردند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 441693
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *