۰
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش:

حوزه‌های علمیه خواهران سدی نفوذناپذیر در برابر جنگ نرم دشمنان است/ حوزه هاي علميه از جایگاه بالایی برخوردار هستند

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: حوزه‌های علمیه خواهران سدی نفوذناپذیر در برابر جنگ نرم دشمنان است و بايد طلاب حوزه علمیه با جدیت در راستای ترویج فرهنگ اسلامی گام بردارند.
حوزه‌های علمیه خواهران سدی نفوذناپذیر در برابر جنگ نرم دشمنان است/ حوزه هاي علميه از جایگاه بالایی برخوردار هستند
به گزارش  تفتان ما ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در ديدار با خواهران حوزه علميه الزهرا(س) شهرستان خاش، درباره اهمیت حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: جایگاه حوزه علمیه به میزانی است که اگر ما بتوانیم در مسیرآبادانی  حوزه علمیه کوچکترین حمایت و پشتیبانی  داشته باشیم، قدم بزرگی برداشته‌ایم.
 
وی بیان کرد: درزمان های  گذشته دیدگاهی که درباره حوزه‌های علمیه وجود داشت این بود که فقط جایگاه وفرصتی بود  برای حضور طلّابی که آموزش روضه خوانی می‌بینند، اما خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی حوزه  علمیه در بین ملت ایران  از جایگاه بالاتری برخوردار شد.
 
حجت الاسلام دهقان افزود: البته اثرگذاری حوزه‌ علمیه به زمان انقلاب اسلامی  برنمی‌گردد، بلکه با پیروزی انقلاب مردم ملت ایران  به این باور رسیدند که اثر گزاری این حوزه‌ها بسیار تاثیر گزارتراز چیزی بود که فکر می‌کردند.
 
 

 
امام جمعه شهرستان خاش تصريح كرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مشخص شد میوه و ثمره حوزه‌های علمیه بسیار با ارزش و تاثیرگذار است، البته مردم ایران در گذشته هم با حوزه علمیه اشنا بودند.
 
وي اذعان كرد: امروزه کشورهای جهان اسلام برای مقابله با ظالمین از مرجعیت حوزه‌های علمیه سرمشق  گرفته‌اند و جایگاه  حمایت ازمظلومین  جهان ، حوزه های علمیه است.
 
 

 
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش اظهار کرد: اگر حوزه‌های علمیه نبودند امروز مطلبی از حدیث ثقلین وجود نداشت و این حدیث با ارزش وتاثیر گزاربه گوش ما نمی‌رسید، وظیفه مهم ترویج دین و اطلاع رسانی به وسیله مربیان مکتب پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در حوزه‌های علمیه شکل گرفت.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 441722
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *