۰
"ارابه مرگ" در جاده های غير استاندارد بازهم قربانی گرفت؛

واژگوني همزمان خودروي دولتي پلاك قرمز؛ تويوتا و نيسان در محور هاي مواصلاتي خاش ۱۲ كشته و مجروح بر جاي گذشت/ تخطي از سرعت مطمئنه علت اين حوادث + تصاوير

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش گفت: واژگونی خودروي سمند دولتي پلاك قرمز؛ تويوتا و نيسان در محور هاي مواصلاتي خاش 12 كشته بر جاي گذاشت.
     واژگوني همزمان خودروي دولتي پلاك قرمز؛ تويوتا و نيسان در محور هاي مواصلاتي خاش  ۱۲ كشته و مجروح بر جاي گذشت/  تخطي از سرعت مطمئنه علت اين حوادث + تصاوير
عليرضا سرگزي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند دولتي در کیلومتر 15 محور خاش به ايرانشهر سه مجروح بر جاي گذاشت.
 
وي با بيان اينكه در این حادثه بلافاصله نیروهای امداد و نجات اورژانس جاده‌ای خاش  به محل حادثه اعزام شدند، تصريح كرد: نيروهاي امداد و نجات اورژانس شهرستان خاش در هر ساعت از شبانه روز هميشه در جهت خدمات رساني به حادثه ديدگان در كمترين زمان ممكن در محل وقوع حادثه حاضر مي شوند و درمان هاي اوليه را انجام و مصدومين را به مراكز درماني منتقل مي كنند.
 
سرگزي همچنين از حادثه ديگري خبر داد و گفت: يك دستگاه تويتا تايلندي در 75 كيلومتري محور خاش به ايرانشهر واژگون شد كه 2 كشته و 2 مجروح برجاي گذاشت كه مصدومين توسط اورژانس بين راهي كارواندر به بيمارستان امام خميني(ره) منتقل شدند.
 
 

 
وي از دو حادثه ديگر  خبر داد و گفت: براثر واژگوني يك دستگاه خوردو سايپا نيسان در محور خاش به ايرانشهر يك نفر در دم جان باخت و نيز همزمان بر اثر برخورد دو خودرو در محور خاش به سراوان چهار نفر در دم جان باختند.
 
سرگزي بيان كرد: طبق اعلام پليس؛ علت اين سه حادثه  واژگوني تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده ها در  کنترل هر سه خودرو بوده كه اين خودروها از مسیر خارج و در شانه خاکی راه واژگون شدند.
 
مسئول فوريت هاي پزشكي شهرستان خاش اظهار کرد: دو طرفه و کم عرض بودن جاده های ارتباطی از جمله علل بروز سوانح رانندگی در این استان است.
 

 
.

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 441723
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *