۰
به مناسبت هفته ناجا؛

بازدید فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از دفتر پايگاه خبري تفتان ما/ نیروی انتظامی با رسانه‌ها در یک سنگر قرار دارد

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، سرهنگ ثمره حسيني فرمانده انتظامي شهرستان خاش به همراه جمعي از پرسنل از دفتر پايگاه خبري تحليلي تفتان ما بازديد كرد.
  بازدید فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از دفتر پايگاه خبري تفتان ما/ نیروی انتظامی با رسانه‌ها در یک سنگر قرار دارد
به گزارش  تفتان ما ،  سرهنگ دوم احمد ثمره حسيني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، ضمن حضور در دفتر پايگاه خبري تحليلي تفتان ما از تلاش‌های خبرنگاران این مجموعه تقدير کرد.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش در اين ديدار ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف دفتر پايگاه خبري تحليلي تفتان ما در گفت و گو با خبرنگاران اين رسانه پاسخگويي سوالات آنان بود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاش در دیدار با خبرنگاران تفتان ما بر ضرورت تعامل اصحاب رسانه و فعالان عرصه مجازی با پلیس تاکید کرد.
 
 

 
سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی بيان كرد: با توجه به اینکه دشمنان کشور تخریب دستگاههای زیر مجموعه نظام اسلامی و از جمله نیروی انتظامی را مورد هدف قرار داده اند لذا همکاری خبرنگاران با پلیس برای خنثی کردن برنامه های فتنه انگیز دشمنان ضروری است.
 
وی از تلاشها و همکاری اصحاب رسانه با پلیس جهت پوشش عملکرد و فعالیتهای ماموران در یگانهای مختلف انتظامی خاش قدردانی کرد.
 
 

 
سرهنگ دوم ثمره حسینی خاطرنشان كرد: هم اندیشی با نخبگان اجتماعی، اساتید دانشگاه ها و  اصحاب رسانه و اخذ دیدگاه های علمی آنها در حوزه ماموریتی ناجا گام مثبت دیگری در ارتباط پلیس با مردم است.
 
وي گفت: رسانه های ارتباط جمعی مهمترین ابزار ارتقاء همگانی و فرهنگ عمومی در جامعه هستند که سعی ما بر این است از این رسانه های جمعی نهایت استفاده را برای کاهش آسیب های اجتماعی ببریم.
 
 
* خبرنگاران بايد واقعيت ها را منتشر كنند
 
حجت الاسلام جعفرزاده مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان خاش، اظهار كرد: خنثی سازی برنامه های تخریبی و تفرقه افکنانه دشمنان در گرو تعامل خبرنگاران با پلیس است و لذا بايد اصحاب رسانه با فرمانده انتظامی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
 
 

 
* رسانه هاي بايد برنامه ای منسجم و هماهنگ با پلیس داشته باشند
 
مسئول حفاظت نیروی انتظامی شهرستان خاش نيز در ادامه بيان كرد: با توجه به اینکه مصداقهایی از تخریب ناجا در رسانه ها مشاهده شده لذا انتظار داریم دوستان رسانه ای اهداف نظام اسلامی را مدنظر قرار دهند و برنامه ای منسجم و هماهنگ با پلیس داشته باشند تا اخبار رویدادها سالم و با کیفیت به مخاطبان منتقل شود.
 
 
* دلسوزی و پشتکار خبرنگاران سبب رفع مشکلات و دغدغه های افراد جامعه می شود
 
مدیر مسئول پایگاه خبری تفتان ما نيز در ادامه با تشريح اهداف فعالیت سایت خبری تفتان ما بر ضرورت همکاری پلیس با خبرنگاران تاکید کرد و گفت: دلسوزی و پشتکار خبرنگاران سبب رفع مشکلات و دغدغه های افراد جامعه می شود و ارزش کار خبر و خبرنگاری در این است که گره از مشکلات باز شود و جامعه به آسایش برسند.
 
 

 
علیرضا هاشمی فر با بيان اينكه جایگاه خبرنگار به تعبیر زیبای امام راحل رسیدن به خداوند است، تصريح كرد: صاحبان واقعی قلم با امانت داری و صراحت بیان دردهای جامعه را منعکس و نفع رسانی دارند.
 
وي خاطرنشان كرد: سايت تفتان ما تاثير بسزايي در پيگيري مشكلات مردمي و اطلاع رساني شفاف در اين شهرستان داشته است و وظیفه خبرنگار این است که بدون توجه به مادیات ارزش معنوی کار و خدمت به مردم را بداند و از خود برای جامعه هزینه کند.
 
 

 
هاشمی فر اظهار كرد: شجاعت، صداقت، امانت داري، تعهد اخلاقي، پايبندي به كار، مسئوليت پذيري و دلسوزي از شاخص ها و ويژگي هاي كار خبرنگاري و در حقيقت خبرنگاري يك امانت الهي است.

 
محمدامین میربلوچزهی يكي از خبرنگاران تفتان ما هم اهمیت اطلاع رسانی دقیق و شفاف فعالیتهای انتظامی و نیز تعامل پلیس با خبرنگاران رسمی شهرستان را در راستای پوشش کیفی اقدامات نیروی انتظامی متذکر شد.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 441751
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *