۰
شهردارخاش:

اغاز عملیات عمران شهری در محلات کم برخوردار حاشیه شهر/ در صورت بارندگي شاهد آبگرفتگي در معابر شهري نخواهيم بود

شهردارخاش گفت: عمران شهری در کوچه های محلات کم برخوردار حاشيه شهر كه تاكنون خدمات شهري را دريافت نكردند براي نخستين بار آغاز شده است.
اغاز عملیات عمران شهری در محلات کم برخوردار حاشیه شهر/ در صورت بارندگي شاهد آبگرفتگي در معابر شهري نخواهيم بود
عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: کوچه های محله اسلام اباد با عدالت محله ای و برنامه شورای اسلامی توسط اکیپ عمران شهرداری خاکریزی و تسطیح آن آغاز شده است.
 
وي افزود:با توجه به وضعیت خاکی و نامناسب برخی کوچه های محلات خاش که در فصل زمستان تردد در آن با مشکلاتی همراه بود، انجام شن ریزی و تسطیح معابر فوق سبب سهولت رفت و آمد و تردد شهروندان  در این محله می شود.
 
 تمندانی تصريح كرد: تسطیع کوچه های سطح شهر در اولویت کاری شهرداری قرار دارد تا با پاکسازی و مخلوط ریزی آنها و سپس آسفالت کوچه ها، شهری زیبا  داشته باشیم و لذا در اين خصوص شهروندان نيز بايد با شهرداري همكاري كنند.
 
 وی اذعان کرد: هر چند تمامی کوچه ها و معابر محلات خاش  مورد پوشش قرار نگرفته است و تعدادی از اهالی دیگر محلات  در این خصوص درخواستهایی دارند، كه در آینده ای نزدیک کوچه ها و معابر دیگر  محلات خاش با عدالت محله ایی  بهسازی خواهند شد.
 
شهردار خاش اظهار كرد: هم اكنون ماشین الات عمران شهرداری خاش در خیابان امام جعفر صادق(ع) در محله اسلام اباد واقع شده كه مشغول خدمت رسانی به شهروندان است.
 
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 441766
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *