۰
فرمانده انتظامي شهرستان خاش :

دستگيري عامل آدم ربايي در کمتر از ۱۵ ساعت

فرمانده انتظامي شهرستان خاش از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس در شناسايي و دستگيري عامل آدم ربايي در کمتر از 15 ساعت خبر داد.
 دستگيري عامل آدم ربايي در کمتر از ۱۵ ساعت
به گزارش  تفتان ما ، سرهنگ "احمد ثمره حسینی" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبنی بر وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن نوجوانی 18 ساله تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي این فرماندهی جهت شناسايي متهم یا متهمان و آزادي گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.  
 
وي افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايي اختلافات شخصي و مالي بوده است .
 
ثمره حسینی تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند هويت و مخفيگاه عامل اين آدم ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه آدم ربا را که قصد فرار داشت دستگير و گروگان را آزاد کنند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش در پايان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابي خود مبني بر اختلافات مالي، خاطرنشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غيرقانوني با هنجارشکنان برخورد قاطعي خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 441767
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *