۰
زنگ بي آبي به صدا در آمد؛

وضعيت كمبود آب در روستاهاي بخش مركزي خاش بحراني است/ پروژه آب رساني به روستاي توحيدآباد به زودي آغاز مي شود

بخشدار مركزي خاش گفت: وضعيت كمبود آب در روستاهاي بخش مركزي خاش بحراني است و لذا مردم بايد در مصرف آب صرفه جويي كنند تا در آينده با قطعي آب مواجه نشوند.
وضعيت كمبود آب در روستاهاي بخش مركزي خاش بحراني است/ پروژه آب رساني به روستاي توحيدآباد به زودي آغاز مي شود
مجتبی شجاعی در حاشیه بازدید از دهستان کوه سفید در گفت و گو با  خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي رفع سریع مشکل کمبود آب روستای توحید آباد و تعدادی روستاهای دیگر، در حالی که پیش بینی اعتباری از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان خاش جهت حفر چاه و تجهیز آن صورت گرفته بود، برای نخستين بار به همت خیرین بومی و دهیاران و پس از تامین بخشی از تجهیزات توسط ابفار و پیگیری های حوزه عمرانی فرمانداری، چاه جدید به زودی وارد مدار خواهد شد .
 
وي بيان كرد: فاز دوم مجتمع آبرسانی دشت آبخوان به عنوان بزرگترین طرح آبرسانی شهرستان در بخش مرکزی خاش با تاثیر گذاری و بهره مندی تعداد زیادی روستا نیز در حال اجرا است.
 
شجاعی با بيان اينكه موضوع آب و کمبود آن چالش جدی آتی خواهد بود، تصريح كرد: تصمیمات و طرح ها در این‌حوزه باید با دوراندیشی و آینده پژوهی و باور عمومی در سطح جامعه و مسئولين نسبت به این بخش حساس صورت پذیرد.
 
وي اذعان كرد: بحث آب تعارف بردار نیست و مستقیم با حیات و زندگی مردم گره خورده است و منشور دینی و قرآنی بهترین دستورالعمل و شیوه نامه گذر از بحران کم‌آبی است .
 
بخشدار مركزي خاش اظهار كرد: به همت فرمانداری، بخشداری مرکزی، خیرین و برخی دهیاریهای منطقه و شرکت آبفار به زودی و طی ماه جاری با بهره برداری از چاه شهرک توحید آباد بخش مرکزی خاش بالغ بر۲۰ روستا و نزدیک بر يك هزار خانوار بهره مند می شوند.
 
انتهاي پيام/
 
 
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 441769
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *