۰
دستگيري يك آدم ربا؛

رهايي گروگان ۱۸ ساله خاشي از چنگال آدم ربايان/ اختلاف شخصي و مالی انگيزه آدم ربايان

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش گفت: ماموران نيروي انتظامی این شهرستان با پیگیری مستمر و انجام کارهای اطلاعاتی دقیق و مسلط شدن بر اوضاع توانستند يك گروگان گیر را دستگیر و جوان 18 ساله‌ را از چنگال ربایندگان آزاد و به آغوش گرم پدر و مادرش بازگردانند.
رهايي گروگان ۱۸ ساله خاشي از چنگال آدم ربايان/ اختلاف شخصي و مالی انگيزه آدم ربايان
سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن نوجوانی ۱۸ ساله تیمی مجرب و كارآزموده از ماموران نيروي انتظامي این فرماندهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.
 
وي با بيان اينكه بررسی اين موضوع در دستور کار پليس قرار دارد، افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد و بررسی‌های تخصصی خود را به طور گسترده آغاز کردند.
 
سرهنگ ثمره حسيني تصريح كرد: ماموران پليس آگاهي با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربا را که قصد فرار داشت دستگیر و گروگان را نجات دادند.
 
وي با بيان اينكه علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است، خاطرنشان كرد: متهم پس از روبه رو شدن با اسناد و  مدارك به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی اعتراف كرده است.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش با بيان اينكه پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند، افزود: در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.
 
وي گفت: نيروي انتظامي همواره در راستاي تامين امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه همواره تلاش مي كند و به خطر انداختن جان انسان و تلاش برای انجام عمل زشت گروگانگیری از جرم های بسیار سنگین بوده که نمی توان به راحتی از آن گذشت.
 
سرهنگ ثمره حسيني ادامه داد: با بيداري و هوشياري نيروي انتظامي هرگز اجازه هيچگونه ارتكاب و جنايات ضدانساني را به مجرمين نخواهند داد و پليس هميشه خواب را برچشمان خود حرام کرده اند تا امنیت این منطقه را تامین کنند.
 
وي با بيان اينكه شهرستان خاش با توجه به موقعیت ویژه اجتماعی از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است، اذعان كرد: دستگاه هاي امنيتي با رصد مستمر و مداوم افراد سابقه دار و مخلان آسايش و رفاه مردم جامعه اجازه نخواهند داد تا افراد سودجو خللي را به امنيت پايدار اين منطقه وارد كنند و پليس با اين افراد قاطعانه و جدي برخورد ميكند.
 
سرهنگ ثمره حسيني با تشكر و قدرداني از عوامل مردمي در اطلاع رساني اينگونه اقدامات، اظهار كرد: شهروندان و مشاركت آنان همواره در برقراري نظم و امنيت در شهرستان خاش بسيار تاثيرگذار بوده و با اطلاع رساني به موقع و دقيق توانسته اند از بسياري خطرات و جنايات جلوگيري كنند.
 
انتهاي پيام/
 
 
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 441799
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *