۰

دلیل حذف اصفهانی از تیتراژ سریال «هاتف»/ نمی‌توانستیم برای ۵ قسمت پول هنگفتی بپردازیم!

محمد اصفهانی که قرار بود تیتراژ سریال محرمی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری را بخواند، به دلایلی از تیتراژ خط خورد.
دلیل حذف اصفهانی از تیتراژ سریال «هاتف»/ نمی‌توانستیم برای ۵ قسمت پول هنگفتی بپردازیم!
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،پیش از این با اعلام نعمت چگینی تهیه کننده سریال «هاتف» قرار بود تا تیتراژ این سریال را محمد اصفهانی بخواند، اما تا کنون که یک هفته از پخش این سریال می‌گذرد نه تنها مخاطب صدای اصفهانی را نشنیده است بلکه نام او بعد از قسمت اول از تیتراژ ابتدا و انتهای این سریال حذف شده است.
همچنین تنها نام چندین ترانه سرا که قرار بود اصفهانی بخشی از آثارشان را برای تیتراژ «هاتف» بخواند، هنوز در تیتراژ پایانی دیده می‌شود. حسین منزوی، علامه طباطبایی، آیت اله کمپانی، عمان سامانی از این ترانه سرایان بودند. 
«نعمت چگینی» تهیه کننده این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره این موضوع گفت: مواردی پیش آمد که نتوانستیم در خدمت او باشیم.
وی مسائل مالی را در این امر دخیل ندانست و گفت: نه موارد دیگری در میان بود که دیگر این همکاری میسر نشد. در اصل ما سفارش این کار را خیلی دیر به او دادیم و آقای موسی پور هم فرصت نکرد تا آهنگسازی این کار را انجام دهد و این را به دیگر دوستان سپردیم و بعد از آن دیدیم که پنج قسمت از سریال روی آنتن رفته و دیگر عملا ارزشی ندارد به همین خاطر منصرف شدیم.
چگینی دلیل پخش نشدن این تیتراژ را آماده نبودن آن عنوان کرد و گفت: اگر سریال ما 30 قسمت بود می‌توانستیم بعد از قسمت 5 تیتراژ را پخش کنیم، اما زمانیکه سریالی 10 قسمت است عملا این کار بیهوده است که برای 5 قسمت مبلغی هنگفت را پرداخت کنیم! این اشتباه ما بود که نام آقای اصفهانی را در تیتراژ زدیم و مردم یک هفته منتظر شنیدن صدای این خواننده بودند و از همینجا از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم. نام اصفهانی فقط در تیتراژ قسمت اول بود و در قسمت‌های بعدی حذف شد.
این تهیه کننده با اشاره به اینکه پیشتر قرار بود تا محسن چاوشی خوانندگی این سریال را به عهده داشته باشد، گفت: چاوشی یکی از گزینه‌های پیشنهادی سیما بود که بعد از صحبت کردن با او به دلیل مسائل مالی با هم به توافق نرسیدیم و همین باعث شد تا سه روز قبل از پخش به آقای اصفهانی پیشنهاد دادیم. در این فاصله زمانی کوتاه هم عملا او و گروهش نمی توانستند کاری که در خور شآن شان بود را به ما تحویل دهند.
تهیه کننده سریال «برادر» درباره اینکه چرا هنوز نام ترانه سرایان در تیتراژ پایانی سریال دیده می‌شود، گفت: بله قرار بود آقای اصفهانی دو بیتی هایی از این ترانه سرایان بخوانند که در فواصل سریال به صورت کلیپ پخش شود، که این اتفاق نیفتاد و این اسامی نیز از امشب حذف خواهد شد.
زیبا بروفه، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمیدگودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی و الهه حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند. 
در خلاصه داستان سریال آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم درکربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند ... 
مجموعه تلویزیونی «هاتف» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و کارگردانی داریوش یاری، در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته شده است که هر شب حوالی ساعت 22:15 و تکرار اول آن ساعت 1 بامداد و تکرار دوم ساعت 15:15 روی آنتن شبکه یک می‌رود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 441810
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *