۰

هنوز تکلیف قرارداد علی اکبری با رایزین مشخص نیست/ احتمالا دی ماه امیر راهی ژاپن خواهد شد

مربی بوکس امیر علی‌اکبری در مسابقات MMA گفت: تکلیف قرارداد علی‌اکبری با شرکت رایزین مشخص نیست و اگر او به رایزین به توافق برسد دی ماه برای کسب کمربند قهرمانی راهی ژاپن خواهد شد.
هنوز تکلیف قرارداد علی اکبری با رایزین مشخص نیست/ احتمالا دی ماه امیر راهی ژاپن خواهد شد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،در مورد تمرینات این روزهای امیرعلی‌اکبری، اظهار داشت: از 20 مردادماه تا به امروز امیر علی‌اکبری به شدت تمرینات خود را در دو نوبت هر روز پیگیری می‌کند. قرار است اوایل دی ماه برای کسب کمربند قهرمانی راهی کشور ژاپن شود.
وی در پاسخ به این سوال که امروز مسابقات رایزین در ژاپن برگزار می‌شود و چرا او در این مرحله از مسابقات حضور ندارد، گفت: امروز یک مرحله از مسابقه‌ای رایزین در ژاپن برگزار می‌شو‌د، اما امیر خودش نخواسته در این مرحله از مسابقات حضور داشته باشد، او نیاز به استراحت دارد و فعلا تمرین می‌کند تا دی ماه برای حضور در مسابقات رایزین برای کسب کمربند قهرمانی وارد رینگ شود.
استکی در مورد اینکه هنوز علی‌اکبری با رایزین برای مرحله جدید از مسابقات به توافق نرسیده است، خاطرنشان کرد: هنوز تکلیف قرارداد علی‌اکبری با شرکت رایزین مشخص نیست. در واقع هیچ چیزی هنوز در مورد قرارداد شرکت رایزین و امیر مشخص نیست. اگر او با این شرکت قرارداد ثبت کند به احتمال فراوان اوایل دی‌ماه برای حضور در مسابقات راهی ژاپن خواهد شد.
وی در مورد شرایط انتخابات فدراسیون بوکس گفت: امیدوارم یک نفر برای ریاست فدراسیون بوکس  اقدام کند که از خانواده این رشته باشد و در واقع از بوکس شناخت خوبی داشته باشد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 441812
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *