۰

روحانی با عدم معرفی وزیر علوم به دانشگاهیان بی‌احترامی کرد/ هیچ یک از شعارهای انتخاباتی عملی نشد

حسین اخگرپور گفت: عدم معرفی وزیر علوم توسط آقای روحانی در واقع یک نوع بی‌احترامی به جامعه دانشگاهیان بود که علاوه بر عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی در سال جاری رخ داد.
روحانی با عدم معرفی وزیر علوم به دانشگاهیان بی‌احترامی کرد/ هیچ یک از شعارهای انتخاباتی عملی نشد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حسین اخگرپور دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  با اشاره به عدم موافقت دولتی‌ها با سخنرانی دانشجویان در حضور حسن روحانی اظهار داشت: هر چند شعار آقای روحانی آزادی بیان است اما ما حتی زمانی که به دانشجوها فرصت سخنرانی داده می‌شود هم شاهد مهندسی این فرصت‌ها هستیم.
وی تصریح کرد: در دیدارهای دانشجویان با آقای روحانی، اگر 5 سخنران از جناح راست سخنرانی کنند، تعداد سخنرانان طرف مقابل حدود یک و نیم برابر جبهه راست خواهد بود و این با شعار آزادی بیان که آقای روحانی می‌دهند در تناقض است.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آقای روحانی به هیچ کدام از شعارهای انتخاباتی خود عمل نکرده است و باید گفت ایشان بیشتر از اینکه مرد عمل باشند، مرد حرف هستند؛ ما امروز در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی دولت هستیم.
اخگرپور در پایان خاطر نشان کرد: عدم معرفی وزیر علوم توسط آقای روحانی در واقع یک نوع بی‌احترامی به جامعه دانشگاهیان بود که علاوه بر عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی در سال جاری رخ داد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 441827
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *