۰

قشر فرهنگی با تکلیف‌گرایی روح حقیقت دینداری را احیا می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: اگر افراد جامعه دینی با هر نگاه مذهبی و قومی دستورات خدا را تشخیص و توانستند به آن عمل کنند این افراد تکلیف گرا هستند، قشر فرهنگی با تکلیف گرایی روح حقیقت دینداری را احیا می کنند.
قشر فرهنگی با تکلیف‌گرایی روح حقیقت دینداری را احیا می کنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز حجت‌الاسلام نقی طهرانی‌زاده  در جمع مسئولین کانونهای بسیج فرهنگیان استان که در کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد گفت: امروز زمینه بحث در موضوعات انقلاب اسلامی است ،تشریح و تبیین نگاه راهبردی امام بر استقلال و حفظ امنیت تمامیت عرضی کشورهای اسلامی که در حقیقت متأثر از انقلاب هستند مانند یمن،عراق،سوریه،لبنان امروز کانون اخبار از همه این کشور ها در فضای رسانه ای است.
وی به واکاوی  اهداف پرانگیزه‌های آرام و از قرار دادن نام سپاه به عنوان گروه تروریستی و این که مورد تحریم و بایکوت به صورت جهانی قرار گیرد اشاره و افزود: فضای انقلابی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وا من قهرمان ایران همواره گفته‌اند آنچه که آمریکا به دنیا دیکته می کند یک فرضیه منحصربه خودش و غلط است، امامت و ضعامت جامعه دینی در انقلاب اسلامی در مراحل انقلابی تائید شده است.
وی با بیان اینکه فضای رسانه ای فضای اتفاق و عمل و باور دنیا متفاوت است،  گفت: روند انقلاب اسلامی روند رو به رشدی است، جوانان کشورهای مسلمان از مسیر ادبیات اسلامی کار را در پیش می برند.
طهرانی‌زاده با اشاره به این مطلب که سپاه هراسی از قبل هم وجود داشته اظهار داشت:هوشمندی ملت انقلابی ایران است که با ارزشهای انقلابی و تقویت  رشد و پیشرفت کرده است.
وی فضای کنونی انقلاب اسلامی را فضای انقلابی دانست و بیان کرد: فضای زیبایی که شهید حججی رقم زد فضای آرمان خواهی است که از ابتدای انقلاب اسلامی با سند قرآنی دنبال شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان طهرانی زاده اذعان داشت: فرهنگیان جمعی فرهیخته و تاثیر گذار در امت دینی هستند ،این قشر قشری امت ساز بر اساس ارزشهای دینی هستند که با تکلیف گرایی تکلیف مداری خود روح و  حقیقت دین داری ،روح و حقیقت قرآن را در بین نسل های آینده زنده نگه می دارند.
طهرانی زاده با بیان اینکه انسان مومن در هر وضعیتی دستور خدا را تشخیص و به آن عمل می‌کنند که این تکلیف است، افزود: اگر جامعه دینی با هر نگاه مذهبی قومی دستورات خدا را تشخیص و توانست در تکلیف گرایی به آن عمل کند این فرد تکلیف گرا است.
وی خاطرنشان کرد: سنی یعنی به سنت پیامبر عمل کند شیعه پیرو حضرت علی باشد هردو مذهب در بحث تکلیف گرایی تکلیف مداری گام بردارند مفاهیم دینی را درک و رعایت کنند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 441839
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *