۰

آمریکا از خنثی‌سازی توطئه‌اش در جنوب غرب آسیا با محوریت سپاه به‌شدت عصبانی است/ سخنان ترامپ به نمایندگی از هیأت حاکمه ایالات متحده است

رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت: ترامپ دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که هیأت حاکمه ایالات متحده خواسته است، در واقع آمریکا از خنثی‌سازی توطئه‌اش در جنوب غرب آسیا از سوی ایران و با محوریت سپاه به‌شدت عصبانی است.
آمریکا از خنثی‌سازی توطئه‌اش در جنوب غرب آسیا با محوریت سپاه به‌شدت عصبانی است/ سخنان ترامپ به نمایندگی از هیأت حاکمه ایالات متحده است
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت: نباید فریب ظاهر ترامپ را خورد؛ من معتقدم ترامپ دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که هیأت حاکمه ایالات متحده خواسته است، واقعیت این است که آمریکا از خنثی‌سازی توطئه‌اش در جنوب غرب آسیا از سوی ایران و با محوریت سپاه به شدت عصبانی است و تصور می‌کند که می‌تواند با چنین رفتارهای قدرت ایران را مهار کند.
وی افزود: این در حالی است که ترامپ با سخنانش اولاً به تقویت وحدت و انسجام ملی ایران کمک کرد و ثانیاً مرز بین آمریکا و اروپا را در مواجهه با ایران پررنگ‌تر نمود، به بیان دیگر، ایالات متحده با این برخورد که باید از آن به استیصال در برابر قدرت فزاینده جمهوری اسلامی تعبیر کرد، خود را منزوی‌تر از قبل کرد.
حجت‌الاسلام غلامی بیان داشت: طبیعی است، تداوم مواجهه جمهوری اسلامی با برجام مبتنی بر منافع ملی است و دست ایران برای هرگونه عکس‌العمل مناسب در برابر نقض برجام از سوی آمریکا باز است. از طرف دیگر، با سخنان ترامپ، ایالات متحده نقاط ضعف خود را در برابر آمریکا بیش از پیش نشان داد و معلوم شد که بازنده اصلی نابودی داعش و جریان تروریسم در منطقه، دولت آمریکا است.
وی ادامه داد: مطلب دیگر، به نقش منحصربفرد و سازنده سپاه در ریشه‌کن کردن تروریسم و استقرار صلح در منطقه بر می‌گردد. نمی‌توان انکار کرد که با رفتار ابلهانه آمریکا، از این پس، باید شاهد افزایش محبوبیت سپاه در کل منطقه و اثرگذاری مضاعف آن باشیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 441853
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *