۰

جوانان پاسدار انقلاب اسلامی در جنگ نرم هم دشمن را شکست خواهند داد

فرمانده سپاه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن نمی‌تواند با ملت ایران بجنگد جوانان پاسدار انقلاب اسلامی در جنگ نرم هم دشمن را شکست خواهند داد.
جوانان پاسدار انقلاب اسلامی در جنگ نرم هم دشمن را شکست خواهند داد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، باهمت بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان مراسم مردم یاری و اهدای بسته های هدیه مقام معظم رهبری توسط قرار گاه محرومیت زدایی سپاه سلمان در مسجد بقیه  الله زاهدان برگزارشد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم ایمان به خدا وحدت ملی وفاق ویکپارچگی و ولایت و رهبری را سه مولفه مهم درپیروزی انقلاب اسلامی دردوران طلایی دفاع مقدس برشمرد.
سردار حسین معروفی بیان کرد: ملت ایران باوجود همه اقشار و مذاهب وطوایف دریک جبهه بودند و همه باهمه گرایشهای که داشتند ازتمامیت ارضی وآبروی ملت ایران دفاع کردند.
وی افزود: بعد از امام خمینی (ره) سکان هدایت مردم و جامعه به دست آیت الله خامنه ای میباشد که مدیریت صحیح رهبری و ولایت ایشان جامعه رابه سمت جلو پیش برده و شاخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران رهبری و ولایت میباشد.
این مسئول وجود رهبری یگانه و تیزبین در ملت ایران را نعمت الهی برشمرد و گفت؛ امروزه افرادی چون حاج قاسم سلیمانی جلوی توطئه دشمنان را گرفته و با درایت وهوشمندی تاکنون پیروز شده‌ است و امروز دشمنان سه مولفه قدرت وعزت ملت ایران را شناخته و آنها را مورد هدف قرار داده تاملت مارانابودکند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن ماامروزدست به جنگ سخت نزده بلکه به جنگ نرم وعملیات روانی روآورده و فضای مسموم مجازی رابه جان ملت ایران انداخته است که قدرت تخریب آن با جنگ سخت قابل قیاس نیست.
وی خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند با ملت ایران بجنگد جوانان پاسدار انقلاب اسلامی در جنگ نرم فعالیت می‌کنند و دشمن را شکست خواهند داد، هیچ کس به اندازه رهبر دشمن را به زیبایی نشناخته است.
معروفی اظهار داشت؛ دشمن وقیحانه در برابر سپاه ایستاده چون میداند تفکرسپاه در منطقه برقلوب مردم حاکم شده و سردار سلیمانی پاسدار نماد انقلاب اسلامی است که بر قلبهای مردم در جهان اسلام حاکم شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد؛ همه ایثارگران ورزمندگان دفاع مقدس در برابر شهید حججی احساس حقارت کردیم این شهید نمادایستادگی وآرمان خواهی است وبا تفکر سپاه این شهید را تقدیم نظام کردیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 441856
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *