۰

علت خشم رئیس جمهور آمریکا را هم باید در دیرالزور جست

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: علت خشم رییس جمهور آمریکا را هم باید در دیرالزور جست، دولت بدخلق آمریکا پس از هزینه‌های هنگفت برای آتش افروزی در کشورهای مسلمان، حالا داعش را در بستر مرگ میبیند.
علت خشم رئیس جمهور آمریکا را هم باید در دیرالزور جست
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،آنچه که رییس جمهور آمریکا زیر سوال برد برجام به مثابه یک قرار داد نبود بلکه وی اصل اعتماد به آمریکا را زیر سوال برد و بار دیگر تجربه ای به تجارب قبلی این اعتماد افزود.
فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: رییس جمهور جدید آمریکا نشان داد که تفاوت روئسای جمهور در آمریکا فقط تفاوت در چهره آنان است، رییس جمهوری که با شعار مقابله با لابیگری در دولت آمریکا بروی کار آمده حالا بیش از هر رییس جمهور دیگری متاثر از لابی صهیونیستی شده است.
وی ادامه داد: تندروی و حتاکی اولین کسی را که غرق می کند خود اوست، این پنجه در صورت کشیدن‌ها حکایت گربه‌ای است که در گوشه اتاق گیر افتاده و روزنه فراری ندارد.
منتظمی بیان کرد: علت خشم رییس جمهور آمریکا را هم باید در دیر الزور جست،  دولت بدخلق آمریکا پس از هزینه های هنگفت برای آتش افروزی در کشورهای مسلمان، حالا داعش را در بستر مرگ میبیند.
فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: ما از موضع دولتمردان دولت دوازدهم حمایت میکنیم و مثل آنها معتقدیم یا همه در برجام می‌مانند و یا همه از آن خارج میشوند و راه حل سومی وجود ندارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 441857
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *