۰

42 درصد آمریکایی‌ها ازدواج نکرده‌اند

مرکز تحقیقات "پیو" در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است، 42 درصد آمریکایی‌ها مجرد هستند و تمایل آنها به ازدواج و داشتن همسر نسبت به یک دهه پیش شدیدا کاهش یافته است.
42 درصد آمریکایی‌ها ازدواج نکرده‌اند
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، مرکز تحقیقات "پیو" در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است، 42 درصد آمریکایی‌ها مجرد هستند و تمایل آنها به ازدواج و داشتن همسر نسبت به یک دهه پیش شدیدا کاهش یافته است.
در حالی‌که در سال 2007، 39 درصد آمریکایی‌ها مجرد بودند، آمار افراد مجرد این کشور تا نیمه اول سال جاری به 42 درصد افزایش یافته است.
محققان باور دارند، بزرگسالان به خوبی در جریان مشکلات اقتصادی و آنچه که به علت نبودن پول رخ می‌دهد، هستند و همین موضوع موجب می‌شود تا آنها برای مجرد بودن بیشتر مایل باشند؛ ضمن اینکه آمار بیکاری نیز روند صعودی طی می‌کند و افراد شاغل به عدم ثبات شغل خود معترض هستند.
پارکر، مدیر تحقیقات مسائل اجتماعی در "پیو"،می‌گوید: «مردان به این دلیل که از لحاظ مالی پایدار نیستند، خود را آماده تشکیل خانواده نمی‌بینند و شرایط اقتصادی نابسامان مهم‌ترین دلیل کاهش آمار ازدواج در آمریکا است؛ ضمن اینکه با کاهش ازدواج، فساد در این کشور افزایش بیشتری نسبت به گذشته یافته است».
مرکز تحقیقات "پیو" یک اندیشکده آمریکایی مستقر در واشینگتن دی. سی. است که به ارائه اطلاعات درباره مسائل، نگرش‌ها و روندهای شکل‌دهنده ایالات متحده و جهان می‌پردازد؛ رئیس سازمان از ژانویه 2013 الن موری، معاون مدیر سابق وال‌استریت ژورنال است که جایگزین اندرو کوهت گردید.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 441859
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *