۰
فرمانده نيروي انتظامي خاش:

باركج یک تن "سیر" خوراکی قاچاق در خاش به مقصد نرسيد/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق كشور

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خاش از كشف و ضبط بيش از يك تن و 300 گرم "سير" خوراكي از يك خودرو تويوتا در اين شهرستان خبر داد.
باركج یک تن "سیر" خوراکی قاچاق در خاش به مقصد نرسيد/ تشدید برخورد با قاچاقچیان در جنوب شرق كشور
سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین مقابله با قاچاق كالا و در پي تشديد اقدامات انتظامي،  ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش در حال گشت زنی هدفمند و کنترل محور های بودند که به یک خودرو تويوتا مشكوك شده و فرمان ایست را صادر مي كنند.
 
وي بيان كرد: پس از توقف خودروي تويوتا و بازرسی های انجام شده، تعداد ۵۸ کارتن به وزن یک تن و 300 کیلوگرم سیر خوراکی كشف و ضبط شد.
 
سرهنگ ثمره حسینی با بيان اینکه در اين رابطه يك متهم دستگیر شدند، گفت: ارزش اين محموله قاچاق 250 میلیون ریال بود كه متهمان به قاچاق خود اعتراف و پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي ارسال شد.
 
وي گفت: حضور مستمر و هميشگي ماموران نيروي انتظامي در محورهاي اصلي شهرستان خاش و همكاري مناسب دستگاه قضايي مسيرهاي موردنظر را به مكاني ناامن براي قاچاقچيان تبديل كرده است.
 
سرهنگ ثمره حسینی اذعان كرد: استان سيستان و بلوچستان به دليل همجواري با دو كشور افغانستان و پاكستان همواره مورد توجه قاچاقچيان قرار داشته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست که هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 441900
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *