۰
فرمانده انتظامي خاش خبر داد:

اختلافات شخصي، جان مرد ۳۵ ساله خاشي را گرفت/ دستگيري قاتلين فراري در كمتر از يك ماه

فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: قاتل فراری به همراه همدستش پس از گذشت يك ماه در عمليات ضربتي ماموران انتظامي اين شهرستان در محل مخفيگاهش شناسايي و دستگيري شد.
اختلافات شخصي، جان مرد ۳۵ ساله خاشي را گرفت/ دستگيري قاتلين فراري در كمتر از يك ماه
سرهنگ دوم احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد در پی قتل مسلحانه مردی 35 ساله و برخورد گلوله به قفسه سينه اين مرد در یکی از روستاهای شهرستان خاش و متواري شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگيري قاتل یا قاتلان احتمالی به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
 
وی با بيان اينكه صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت، تصريح كرد: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی، از هویت متهم فراری که مرتکب قتل شده بود مطلع و وی را تحت نظر و مراقبت قرار دادند و تلاش در جهت دستگیری آن آغاز شد.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني خاطرنشان كرد: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی پس از یک ماه از وقوع قتل، محل اختفاي قاتل و همدستش را شناسايي و آنها را طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير كردند و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
وي با بيان اينكه علت اين قتل، اختلافات شخصی از سوی متهمان اعلام شد، افزود:  قاتلان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي به منظور سير مراحل قانوني تحویل مراجع قضائي شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان خاش اذعان کرد: نيروي انتظامي با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت که قصد دارند منطقه را نا امن جلوه دهند برخورد مي کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رساني کنند.  
 
وي ادامه داد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف بسیار تاثيرگذار است و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم بوده است.
 
سرهنگ دوم ثمره حسيني اظهار كرد: به همه مردم شریف شهرستان خاش این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با جدیت و سرعت در برابر جرائم خشن برخورد خواهد شد و شناسایی متهمان متواری در این زمان نشان از اشراف اطلاعاتی، پیگیری مجدانه بازپرسان ویژه قتل و برخورد قاطعانه حوزه دادستانی و کلیه نیروهای انتظامی اطلاعاتی امنیتی است.
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 441901
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *