۰
مدیر آموزش و پرورش خاش خبر داد:

تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانش آموز در ۳۰۰ مدرسه خاش/ آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل کاهش یافته است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: افزون بر 32 هزار دانش آموزان در 300 مدرسه شهرستان خاش در حال فراگیری علم هستند و امسال نيز تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصيل كاهش پيدا كرده است و بسياري از اين دانش آموزان به كلاس هاي درس آمده اند.
تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانش آموز در ۳۰۰ مدرسه خاش/ آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل کاهش یافته است
به گزارش  تفتان ما، قاسم کوچکزایی در نشست بررسي مشكلات آموزشي بخش مركزي خاش، اظهار كرد: توجه به کیفیت در آموزش ها باید در اولویت کاری فرهنگیان باشد چرا كه دانش آموزان با فراگيري هرچه بهتر مسائل آموزشي و پرورشي مي توانند در آينده نقش بهتر و تاثيرگذارتري را ايفا كنند.
 
وي بيان كرد: افزون بر 32 هزار دانش آموزان در حدود 300 مدرسه شهرستان خاش در حال فراگیری علم هستند كه خوشبختانه امسال بسياري از دانش آموزان بازمانده از تحصيل نيز به كلاس درس آمدند و اين آمار نيز افزايش پيدا كرده است.
 
كوچكزايي تصريح کرد: در جاهایی کمبودهایی احساس می شود لذا امیدواریم با تلاشهای همکاران و نیز مشارکت خانواده و همت مسئولان در دولت و حمایتهای خیران بتوانیم گره از مشکلات باز کنیم.
 
* باید در راستاي کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در مدارس و جامعه ترویج داده شود
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش نيز در ادامه اين نشست اظهار كرد: اولیاء دانش آموزان بايد در مسائل مهارت آموزی، اخلاق و توجه به مسائل فرهنگی مدارس و حمایت از افراد بازمانده از تحصیل و توجه به نهضت آموزش تلاش كنند چرا كه آموزش و پرورش محور و مهمترین شاخص برای رسیدن به توسعه و عمران و آبادانی و داشتن فرهنگی غنی و با اصالت است.
 
وی با بيان اينكه باید در جهت کاهش دادن آسیب های اجتماعی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در مدارس و جامعه ترویج داده شود، گفت: مدیران، معلمان، راهوران آموزشی و خیران و خانواده ها نقش مهمی در مبحث کیفی سازی آموزش ها در این بخش داشته اند.
 
شجاعي از تلاشها و مشارکتهای سپاه و خیران ارزشمند و حمایت های ویژه دولت به مبحث ساخت و تجهیز مدارس در بخش مرکزی خاش قدردانی کرد و گفت: در طول سال قبل و امسال حدود 20 فضای آموزشی در نقاط مختلف این بخش به همت خیران و مجموعه دوستان ما در سپاه و نیز مشارکت دولت از جمله آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته شده و همچنان در حال ساخت هستند.
 
انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 441922
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *