۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

سپاه تمامي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را در منطقه نقش برآب كرد/ تقویت تولید داخلی و تحقق اقتصادمقاومتي جوابی به عربده‌کشی‌های استكبار جهاني است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: سپاه تمامي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را در منطقه نقش برآب كرد و بايد ترامپ بداند كه سپاه همواره در دل مردم قرار دارد.
سپاه تمامي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان را در منطقه نقش برآب كرد/ تقویت تولید داخلی و تحقق اقتصادمقاومتي جوابی به عربده‌کشی‌های استكبار جهاني است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقوي الهي، اظهار كرد: خداوند در قرآن به مسئله پيامبران بسيار تاكيد كرده است و دلسوزي و بي توقعي را از مهمترين ويژگي هاي پيامبران بيان مي كند.
 
وي بيان كرد: مهمترين اثر تقواي الهي همراهی پروردگار با انسان متقی  است و اگر بخواهیم معیت و همراهی پروردگار را با خود داشته باشیم باید به تقوای همه‌جانبه دست پیدا کنیم.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به آغاز ماه صفر، گفت: اول صفر ورود کاروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شام است که پیام آور عاشورا شدند حضرت امام سجاد(ع) همه آنچه که دشمنان انکار می کردند را نمایان کرد و فردا اول صفر روز صدقه دادن است.
 
وي به ۶ صفر افشاگری و امام خميني(ره) اشاره كرد و ادامه داد: كاپیتالاسیون یعنی اگر یک غیر ایرانی تخلفی کند دادگاه نمی تواند به آن رسیدگی کند بلکه لازم است در سفارت به آن رسیدگی کند که سبب حرکت و اعتراض امام خميني(ره) شد.
 
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به شرايط حساس و بحراني ميانمار و يمن، بيان كرد: در اين مناطق فاجعه انساني در حال رخ دادن است و پروردگار متعال از اين سازمان هاي كه به اسم حقوق بشر هستند بايد انتقام بگيرد و بايد مردم براي مردم مظلوم ميانمار و يمن دعا كنند.
 
وي با اشاره به سخنان گستاخانه و وقيحانه ترامپ رئيس جمهور آمريكا، افزود: ملت ايران در اين چند روز جواب ياوه گويي هاي ترامپ را دادند و بايد  ترامپ بداند كه سپاه همواره در دل مردم قرار دارد و هرگز هيچ شخصي اجازه توهین به آن را ندارد و نمی توان فداکاری آنها را در اول انقلاب و دوران دفاع مقدس فراموش کرد.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به 26  مهر ماه روز صادرات، گفت: یکی از ابعاد موثر اقتصاد مقاومتی، زمینه سازی صادرات محصولات و ارز آوری برای کشور است و  شهرستان خاش زمینی حاصل خیز و محصولات متنوع و فراوان دارد و بايد صادرات انجام شود اما به دلیل عدم امکانات مناسب و فقدان صنایع تبدیلی بسیاری از این محصولات ضایع می شوند و امکان صادرات آن ها نیست.
 
وي با اشاره به هفته تربيت بدني، اذعان كرد: دين مبين اسلام به انجام حركات ورزشي بسيار تاكيد و سفارش كرده است و بايد در كنار ورزش و پرورش جسم به پرورش روح و موازين ديني و شرعي نيز توجه ويژه و جدي شود.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه کمک به عرصه ورزش بسیار ضروری است، اظهار كرد: در حال حاضر بعضي از رشته های ورزشی مکان و شرایط مناسبی ندارند، برخی وعده های ورزشی در مصاحبه ها و نوشتارها خلاصه شده است و ما از این وعده های بدون عمل بسیار متاسفیم و آن را زیبنده مدیران نظام نمی دانیم، البته خیرین نیز با کمک به این عرصه می توانند برای خود باقیات و صالحات باقی گذاشته و برای جوانان محله خود امکانات ورزشی فراهم کنند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 441926
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *