۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

داعش نفس هاي آخر خود را در منطقه مي كشد/ سپاه پاسداران خط مقدم مقابله با دشمنان است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: داعش نفس هاي آخر خود را در منطقه مي كشد و "سپاه" منطقه را از مفسدان پاک كرده است.
داعش نفس هاي آخر خود را در منطقه مي كشد/ سپاه پاسداران خط مقدم مقابله با دشمنان است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: لازم است كه انسان همواره سيره و سبك زندگي ائمه را سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهد و در اين راه گام برداريم تا به رستگاري و تقوا برسيم.
 
وي بيان كرد: رعايت تقواي الهي سبب رستگاري انسان در دنيا و آخرت مي شود و او را سعادتمند مي كند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره به هفته تربيت بدني، گفت: پيامبر مكرم اسلام(ص) مي فرمايند:" باید بدن را قوی و سالم نگه داریم، تا بتوانیم عبادت و خدمت کرده و برای آخرت توشه ای برگزینیم" و لذا در اين خصوص بايد مسئولان اشتیاق به ورزش و روح ورزشکاری را در مردم زنده کنند.
 
وي خاطرنشان كرد: بايد در شهرستان خاش ورزش همگاني را به عنوان يك فرهنگ نهادينه كنيم چرا كه در درمان بسياري از بيماري ها تاثيرگذار است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص ياوه گويي هاي رئيس جمهور آمريكا، تصريح كرد: آمریکا به وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است و دنیا قدرت و عظمت سپاه را دیده است و دشمن هرنقشه ای در این منطقه  خواسته پیاده کند با هوشیاری ایران نقش برآب شده است.
 
وي بيان كرد: مسئولان نظام سخن گفتن و موضع گرفتن در مقابل لجن پراکنی های دشمن را از رهبری بیاموزند، در مقابل تهدید دشمن موضع انفعالی قابل قبول نیست، لازم است با صلابت و قدرت و از موضع تهاجمی در مقابل دشمن موضع گرفت.
 
مولوي شهنوازي اذعان كرد: استكبار جهاني در حال حاضر در برابر سپاه قهرمان ایران موضع‌گیری می‌کند ولي سپاه تحت هدايت مقام معظم رهبري عزم راسخ دارد که منطقه را از شما فاسدان حفظ کند و نقشه‌های شوم و ننگين نقش بر آب خواهد کرد.
 
وي با اشاره به مظلومیت مردم میانمار و کشتار آنان، اظهار كرد: به‌جا است که مردم شهیدپرور خاش نیز به این مردم مظلوم و ستمدیده کمک و براي رهايي اين مسلمانان دعا كنند.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 441927
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *