۰
فرمانده سپاه شهرستان خاش:

ارگان مردمي و انقلابي سپاه؛ پوزه آمریکا و داعش در منطقه را به خاک مالید/ سخنان زشت و سخيف ترامپ علیه سپاه سبب اتحاد بیشتر ميان مردم شد

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: ارگان مردمي و انقلابي سپاه؛ پوزه آمریکا و داعش در منطقه را به خاک مالید و ترامپ با صحبت‌هایش پوچ بودن منطق آمریکا را به جهانیان به اثبات رساند.
 ارگان مردمي و انقلابي سپاه؛ پوزه آمریکا و داعش در منطقه را به خاک مالید/ سخنان زشت و سخيف ترامپ علیه سپاه سبب اتحاد بیشتر ميان مردم شد
به گزارش  تفتان ما ،  سرهنگ پاسدار حسن فضلي در سخنراني بين اصلاتين نمازجمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش، اظهار كرد: ترامپ با سخنرانی خود نه تنها باعث تنهاتر شدن آمریکا و روشن شدن شخصیت پليدش برای همه جهانیان شد، بلکه بار دیگر قابل اعتماد نبودن آمریکا را به برخی از آمریکا پرستان ایرانی نشان داد.
 
وي با بيان اينكه هدف آمریکایی‌ها از تغییر در مفاد برجام محدود کردن ارگان‌هایی نظیر سپاه پاسداران بود، تصريح كرد: اظهارات سخيف و بسيار زشت ترامپ علیه سپاه پاسداران وبسیج مردمی سبب ایجاد اتحاد و انسجام بیشتری ميان ملت ایران شد.  
 
سرهنگ پاسدار فضلي خاطرنشان كرد: رئيس جمهور آمريكا ژ با هجمه علیه سپاه نشان داد که از پیروزی‌های جریان مقاومت و شکست تروریستها در سوریه- عراق وسایرکشورهای اسلامی وحشت‌ کرده است.
 
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبنی بر عدم قابل اعتماد بودن آمریکا و شبیه‌سازی اعتماد ایران و آمریکا به رابطه گرگ و میش، اذعان کرد: برکت، داخل کشور و در دستان نخبگان است.
فرمانده سپاه شهرستان خاش بيان كرد: آمریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمني دارد چرا كه سپاه مکتبی انقلابی، مردمی و نظامی است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي اظهار كرد: آمریکاییان از مبارزه با سپاه پاسداران هراس دارند زیرا آن نهادی که پوزه داعش و آمریکا در منطقه را به خاک مالید، سپاه بود.
 
همچنين سرهنگ پاسدار احمد مهرابيان فرمانده حوزه ادارات شهرستان خاش نيز در سخنراني بين الصلاتين نماز جمعه اهل سنت مسجد توحيديه اين شهرستان سخنان گستاخانه و سخيف ترامپ عليه سپاه پاسداران را محكوم كرد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 441930
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *