۰

برگزاری آموزش‌های عقیدتی سیاسی با محوریت امر به معروف ونهی از منکر در زاهدان

آموزش‌های عقیدتی سیاسی با محوریت امر به معروف ونهی از منکر در زاهدان برگزار شد.
برگزاری آموزش‌های عقیدتی سیاسی با محوریت امر به معروف ونهی از منکر در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، صبح امروز آموزشهای عقیدتی سیاسی با محوریت امر به معروف ونهی از منکر در زاهدان برگزارشد، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در جمع بسیجیان پاسداران شرکت کننده در این دوره‌ها اظهار کرد: تعلقات حاکم بر اسرا ی کربلا که از کوفه به شام عازم شدند و رخ داده ای بعد از آن که در سال 61هجری رقم خورد همه آنها درس هاو آموزه های متعددی است که برای هر امت ملتی دستاویز وهر فردی در مسیر حرکت زندگی فردی و اجتماعی خود باید الگو بگیرد.
وی با اشاره به این مطلب که کلاس عاشورایی امام حسین برترین الگو برای همگان است افزود:ابا عبدالله الحسین (ع)با قیام و انقلابی که کردند در بین همه فرق اسلامی ،مذاهب اسلامی مطرح کردند درس های نهضت این امام همام برای ملت های مسلمان اسوه وسیره است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد:وقایع و رخ داده ای کربلا از نگاه امروز بشری دارای دو نگاه کژی ها و زشتی ها است که مایه عبرت شد وما باید همیشه از آن عبرت بگیریم افرادی که درصدد حکومت بر جامعه بشری اند باید ظلم را کنار بگذارند و حیات بشری را در جایگاه واقعی و حقیقی فطرت پاک بشر قرار دهند.
طهرانی زاده محبت به اهل بیت را عشق به خدا،جهاد در راه خدا و اخلاق نیکو بیان وافزود:امام حسین (ع)در قیام کربلا دنبال سه هدف بودند، اصلاحات در دین مداری،عمل و احیای هدف جدش،امر به معروف ونهی از منکر بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رفتار با هم نوع ان و موجودات بر اساس سیره پیامبر، شجاعت، ایثار، توکل بر خدا، اخلاص و عمل به آموزه های دینی را از مهم ترین اهداف قیام امام حسین(ع)برشمرد.
وی در ادامه اظهار داشت: امر به معروف ونهی از منکر سیره حرکتی امام بود و انقلاب اسلامی شعار هیهات منه ذله ابی عبدالله است.
وی با  بیان این مطلب که امروز شعار مرگ بر آمریکا مد شده به برکت انقلاب اسلامی و امام حسین است که به واسطه الگو زیبا جای خود را در جهان سوم وکشورهای اسلامی رقم زده است.
وی بیان کرد: امروز امنیتی که به برکت سپاه و ولی فقیه داریم در سایه امر به معروف ونهی از منکر است ،امروز آمریکا بزرگترین منکر است بزرگترین معروف انقلاب اسلامی است.
وی اذعان داشت:پاسداران بسیجیان با حفاظت از بزرگترین معروف هوشمندانه در سنگرهای حراست و پاسداری مقتدرانه از همیشه ایستادگی کنند.
وی خاطرنشان کرد:سپاه در فضای انقلابی گری گفتمان علوی،نبوی فاطمی رشد کرده وچون دوران طلایی دفاع مقدس که با توکل بر خدا متوسل بر اهل بیت وسر بند یا زهرا پیش رفتیم امروز سپاه در فضای اعتقادی عمل  و اقدام می کند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 441977
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *