۰
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي خاش:

بازنشستگان سرمایه های گرانبها و ارزشمند جامعه هستند/ تجليل از ۴۰ بازنشسته فرهنگي شهرستان خاش + تصاوير

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: بازنشستگان سرمایه های گرانبها و ارزشمند جامعه و نیازمند توجه جدی‌تری هستند.
 بازنشستگان سرمایه های گرانبها و ارزشمند جامعه هستند/ تجليل از ۴۰ بازنشسته فرهنگي شهرستان خاش + تصاوير
به گزارش  تفتان ما ،  حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم تجليل از بازنشستگان فرهنگي شهرستان خاش، اظهار كرد: بازنشستگان فرهنگی که 30 سال طول عمر گرانبهای خود را صرف نظام تعلیم و تربیت و آموزش علم به دیگران و ارتقای سطح علمی منطقه کرده اند نباید پس از بازنشستگی به فراموشی سپرده شوند.
 
وي با بيان اينكه همگامی، همفکری و بهره گیری از نظرات پیشکسوتان می تواند در پیشبرد همه جانبه سند تحول بنیادین بسیار راهگشا و مؤثر باشد، تصريح كرد: بازنشستگی بهانه‌ای است که یک دوره خدمت تبدیل به یک دوره جدید شود.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه بازنشستگان بايد یک دوره تجربه مفید و ارزنده  خود را به‌ ویژه در زمینه معنویات را به نسل‌های جوان منتقل كنند، گفت: فعالیت در آموزش و پرورش توفیقی بزرگ است که اجر دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.
 
 

 
وي خاطرنشان كرد: بازنشستگان سرمایه های اصلی نظام هستند و باید از تجربیات آنان  استفاده شود و بازنشستگان باید به درگاه خداوند شکر گذار باشند که سی سال توفیق خدمت به آنان در جهاد کشاورزی عطا شده است.
 
* بازنشستگان فرهنگی به عنوان افتخارات هر شهرستاني هستند
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست اظهار كرد: بازنشستگان فرهنگی به عنوان افتخارات شهرستانی با قدمت فرهنگی بالایی هستند.
 
قاسم كوچكزايي گفت: توسعه علمی شهرستان خاش مدیون تلاش بی وقفه معلمان پیشکسوتی است که با تمام وجود خود برای توسعه علمی منطقه گام برداشته اند.
 
 

 
وي بيان كرد: بازنشستگان فرهنگی از نسل انقلاب و تربیت شدگان آنان انقلابی و جبهه رفته هستند.
 
مدیر آموزش و پرورش دیر گفت: بازنشستگان از سرمایه های گرانقدر فرهنگ و معنویت در جامعه هستند که باید قدردان آنان باشیم.
 
وي با بيان اينكه بازنشستگان نبايد روابط خود را با اداره محل كار خود قطع كنند، اظهار كرد: تجلیل و قدردانی از تلاش و زحمات بازنشستگان تکریم ارزش های انسانی و پاسداشت سال های خدمت این افراد به جامعه است.
 
گفتني است در ادامه بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی نیز در این نشست به ارائه نظر در خصوص مسائل جاری آموزش و پرورش پرداختند که این نظرات با استقبال مدیر آموزش و پرورش خاش رو به رو شد و در ادامه از 40 بازنشسته آموزش و پرورش اين شهرستان كه به تازگي به درجه بازنشستگي نائل آمدند، قدرداني شد.
 
 

 
.

 
.

 
.

 
.

 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 442471
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *