۰

خروج قطار باری از ریل و واژگونی یک دستگاه واگن‌ گوگرد/ ‌خط دوباره باز شد

بامداد امروز یک رام قطار باری دارای ۲ دستگاه لکوموتیو و ۳۳ واگن باری در ایستگاه غنی‌آباد محور شرق (بافق - تربت‌) دچار حادثه و ۶ واگن آن از خط خارج شد، این حادثه موجب بسته شدن مسیر ریلی مذکور می‌شود اما صبح امروز خط دوباره باز شد.
خروج قطار باری از ریل و واژگونی یک دستگاه واگن‌ گوگرد/ ‌خط دوباره باز شد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما،ساعت 02:20 امروز گذشته یک رام قطار باری که دارای 2 دستگاه لکوموتیو GM کره‌‌ای و 33 دستگاه واگن حامل گوگرد بود، در ایستگاه غنی‌آباد محور شرق (بافق - تربت‌) دچار حادثه شده و بلاک غنی آباد-عشق آباد مسدود می‌شود.
این قطار پس از ورود به ایستگاه غنی‌آباد به علت عدم توقف قطار باری در ایستگاه و به دلیل آنکه سوزن به خط فرار بوده است، از ریل خارج می‌شود.
در این حادثه دو لکوموتیو و پنج دستگاه واگن از خط خارج‌ و یک دستگاه واگن نیز واژگون می‌‌شود.
به دلیل این برخورد واگن‌ها آسیب جدی دیده‌اند و بدین ترتیب باید واگن‌‌ها تعویض و گوگرد‌ها به واگن دیگری منتقل شود؛ هر واگن حاوی 50 تن گوگرد است.
* رفع اخلال سیر قطار مسافری در محور شرق
پس از تشکیل ستاد بحران در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران‌ به دلیل وقوع این حادثه و بررسی ابعاد آن، صبح امروز خط باز شد.
طبق اعلام روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران‌ خروج واگن قطار باری در محور شرق (بافق - تربت‌) موجب اختلال سیر قطار‌ها شده بود که با اعزام ماموران فنی راه‌آهن ‌واگن ‌روی خط هدایت و مشکل بر‌طرف می‌شود و سیر قطار‌ها طبق برنامه به روال طبیعی بازگشت‌.
روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش از ‌مسافران اعلام کرد‌: مسافرانی که از این بابت با تاخیر مواجه شده‌اند می‌توانند از فردا به مدت یک‌ماه وجه بلیت خود را از طریق آژانس‌های فروش بلیت در سراسر کشور دریافت کنند؛ همچنین هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 5149 تماس بگیرند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 442587
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *