۰

باشگاه پرسپولیس فقط تا فردا بابت پرداخت بدهی بازیکن اسبق خود فرصت دارد

باشگاه پرسپولیس موظف است تا فردا ۳۰ آبان‌ماه بدهی خود را با با بازیکن اسبق پرداخت کند.
باشگاه پرسپولیس فقط تا فردا بابت پرداخت بدهی بازیکن اسبق خود فرصت دارد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مهدی جعفرپور بازیکن سابق پرسپولیس از این باشگاه به  کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. باشگاه پرسپولیس بیش از ۲ سال است که طبق حکم کمیته انضباطی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به مهدی جعفرپور بدهکار است.
آرش شکرریز وکیل مهدی جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه علیرغم مراجعات مکرر به باشگاه پرسپولیس، این باشگاه از پرداخت این مبلغ خودداری کرده است. 
وی در ادامه‌ افزود: مدیران باشگاه پرسپولیس به موکل من گفتند اگر پولت را می‌خواهی میتوانی نصفش را بگیری، باید بگویم این توافق نیست، اجبار است. آقای وزیر خواهش می‌کنم لطفاً بیشتر حواستان به دوباشگاه پرسپولیس و استقلال باشد. من حکم را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا و مرجع صدور پروانه حرفه‌ای گزارش دادم و حتی گزارش کامل و جامعی مبنی بر عدم پرداخت بدهی سایر بازیکنان که موکلین من هستند و نحوه ارائه اسناد پروانه حرفه‌ای را به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دادم. بدیهی است عواقب قانونی هرگونه مغایرت با اسناد ارائه شده به کنفدراسیون آسیا مطمئناً بر عهده باشگاه بدهکار است.
به گزارش فارس،  باشگاه پرسپولیس موظف است تا فردا ۳۰ آبان‌ماه بدهی خود را با مهدی جعفرپور تسویه کند. طبق ضمانتی که باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی AFC سپرده است فقط تا فردا فرصت تسویه کردن با بازیکن بدهکار را دارد.
مهدی جعفرپور طبق قراداد یکساله با باشگاه پرسپولیس مبلغ ۲۰۰ میلیون  قرارداد بسته است، که ۱۲۰ میلیون تومان طلبکار است.
انتهای پیام
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 442615
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *