۱۹۱۳۹۱۶۵
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفتان:

قدس متعلق به جهان اسلام است/حضور مردم در راهپیمایی عزم مردم فسلطین را در مبارزه با رژیم صهیونیستی دو چندان خواهد کرد

بارانی گفت: ملت‌یهود و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست هرگز دوست مسلمانان نبوده و نمی‌شود و همواره در پی نبرد و ظلم و ستم برای مسلمانان بوده است.
قدس متعلق به جهان اسلام است/حضور مردم در راهپیمایی عزم مردم فسلطین را در مبارزه با رژیم صهیونیستی دو چندان خواهد کرد
حبیب الله بارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما؛ با توجه به قرار گرفتن در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: بنا به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در سال ۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنابه حمایت از مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: وظیفه شرعی و اسلامی همه‌ی مسلمانان در جای جای جهان است که از مردم فلسطین و قدس دفاع کنند و در کشور ما نیز در روز قدس در بیش از هزار شهر و روستا مردم در دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن رژیم ظالم صهیونیستی در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی افزود: روز قدس فقط برای مردم ایران نیست متعلق به همه‌ی مسلمانان در سرتاسر جهان اسلام می‌باشد چرا که این حضور نشان دهنده حمایت ما از خواهران و برادران مسلمان و زیر سلطه نظام کودک کش و وحشی صفت صهیونیست است.

بارانی گفت: تلاش دشمن در چند دهه گذشته کمرنگ نمودن مسأله قدس در افکار و ذهن مسلمانان بوده و هست لذا اتحاد و حضور مردم در روز قدس تمامی برنامه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد و پس از چهل و چهار سال از زمان نامگذاری روز قدس این روز هر سال باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش تفتان از روز قدس بعنوان نماد صف‌بندی حق علیه باطل نام برد و گفت: فلسطین سرزمینی مقدس برای همه‌ی ادیان الهی و خصوصاً سه دین بزرگ، اسلام، مسیحیت و‌یهود است.

بارانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که از قدس بعنوان مسأله اول جهان اسلام نام برده‌اند گفت: قدس برای همه‌ی کشور‌های اسلامی دارای اهمیت و توجه ویژه‌ای است چرا که قبله اول مسلمانان است ملت‌یهود و صهیونیست هرگز دوست مسلمانان نبوده و نمی‌شوند و همیشه در پی نبرد و ظلم با مردم مسلمان هستند.

انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 452890
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *