۰

زندگی هنک ویلیامز فیلم شد/ من نور را دیدم

فیلم «من نور را دیدم» درباره زندگی هنک ویلیامز خواننده سبک کانتری تولید و روانه بازار می‌شود.
زندگی هنک ویلیامز فیلم شد/ من نور را دیدم
به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» به نقل از ورایتی، کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک اعلام کرد قصد دارد فیلم «من نور را دیدم» را که درباره زندگی «هنک ویلیامز» خواننده سبک کانتری با بازی «تام هیدلستون» است برای ۲۷ نوامبر (۶ آذر) روانه بازار کند.
 
هنک ویلیامز خواننده محبوب سبک کانتری در سال ۱۹۲۳ در آلاباما به دنیا آمد. در ۱۹۳۷ به مونتگوری رفت و در یک ایستگاه رادیویی به اجرای برنامه پرداخت و گروهش را تاسیس کرد. چند سال بعد به دلیل آغاز جنگ جهانی دوم گروه از هم پاشید و او شغلش را به دلیل مصرف بیش از حد الکل از دست داد.
 
ویلیامز چند سال بعد با «آدری شپرد» ازدواج کرد که برای تقریباً یک دهه کارهای او را مدیریت می‌کرد. او سرانجام در سال ۱۹۵۳ در حالیکه از همسرش جدا شده بود و هیچ شغلی نداشت به دلیل مصرف دارو و الکل از دنیا رفت. از جمله آهنگ های معروف او می توان به «بزرگراه گمشده»، «من نور را دیدم» و «تو دوباره برنده می‌شوی» اشاره کرد.
 
«مارک آبراهام» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و بازیگران دیگری از جمله «الیزابت اولسن»، «برادلی وات فورد»، «دیوید کرامهولز» و «چری جونز» در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.
يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 422193
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *