۰

نیاز فنی پرسپولیس از نظر ناصر محمدخانی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان نیاز به یک هافبک پلی‌میکر دارند تا بتواند مهاجمان تیم را به خوبی حمایت کند.
نیاز فنی پرسپولیس از نظر ناصر محمدخانی
به گزارش سرویس ورزشي   تفتان ما، ناصر محمدخانی در گفت‌وگو بافارس، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول بد نبود اما در نیمه دوم بازی در اختیار گسترش فولاد بود. خط هافبک نتوانست پاس عمقی به مهاجمان برساند و حدود 90 درصد پاس‌ها اشتباه بود و به حریف می‌رسید.
وی ادامه داد: در نیمه اول یک حرکت صورت گرفت که بنگستون توانست به گل تبدیل کند یک توپ هم به تیرک خورد در ادامه دیگر پرسپولیس حرکتی انجام نداد به هر حال سرخ‌پوشان با هوشیاری در دقایق پایانی دفاع خوبی انجام دادند و در پایان توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.
پیشکسوت سرخ‌پوشان در مورد اینکه آیا نبود مهدی طارمی در این بازی حس شد یا خیر تأکید کرد: فکر می‌کنم اگر طارمی بود می‌توانست در عمق حرکت کند و تأثیرگذار باشد. به هر حال وجود او باعث می‌شد که موقعیت‌های بیشتری ایجاد شود و شاید پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
محمدخانی در مورد گلزنی بنگستون گفت: او عملکرد خوبی دارد هر چند که در ضربه سری که در بازی مقابل گسترش زد سرش پایین بود و با چشمانی بسته این کار را انجام داد اما در مجموع پتانسیل بالایی دارد و باید به او اجازه بدهند تا قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد و از او بیشتر استفاده کند.
وی در مورد عملکرد پرسپولیس در ادامه لیگ گفت: کسب این سه امتیاز برای سرخ‌پوشان بسیار اهمیت داشت چرا که پرسپولیس توانست سه رده صعود داشته باشد آنها می‌توانند جزو مدعیان قهرمانی باشند زیرا پتانسیل آن را دارند. تیم خوب بازی می‌کند اما در گلزنی مشکل دارد که اگر این امر اصلاح شود به مراتب تیم جایگاهش بهتر خواهد شد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم در نیم‌فصل نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر تأکید کرد: پرسپولیس به یک هافبک پلی‌‌میکر نیاز دارد که پاس‌های خوبی به مهاجمان بدهد مثل کریم باقری و محمد نوری. به هر حال امیدواریم در ادامه لیگ پرسپولیس بتواند شرایط بهتری داشته باشد.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 422294
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *