۰

واکنش مدیرعامل سپاهان به توطئه بازیکنان

مدیرعامل سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان به اذعان حسین فرکی و حتی مربیانی مانند کرانچار و استیماچ جزو باشرف‌ترین و منضبط‌ترین بازیکنان ایران هستند.
واکنش مدیرعامل سپاهان به توطئه بازیکنان
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اصغر باقریان در گفت‌وگو با فارس درخصوص اتهامات مطرح‌شده از سوی ابراهیم تهامی مبنی بر اینکه بازیکنان سپاهان عیله حسین فرکی توطئه کرده‌اند تا او از کار برکنار شود، گفت: بازیکنان سپاهان به اذعان حسین فرکی و حتی مربیانی مانند کرانچار و همین استیماچ که درحال حاضر سرمربی سپاهان است جزو باشرف‌ترین و منضبط‌ترین بازیکنان ایران هستند، به‌طوری‌که در زمان تمام مربیان فوق، حمایت لازم و کامل را از مربیان وقت داشته‌اند و کوچک‌ترین کم فروشی را در تیم سپاهان انجام نداده‌اند.
وی ادامه داد: مطمئنم اتهاماتی که مطرح شده، کوچک‌ترین ارتباطی به بازیکنان سپاهان ندارد و نکته قابل توجه اینکه در جلساتی که با فرکی داشتیم حتی یک بار هم او در این خصوص که بازیکنان کم فروشی می‌کنند و یا توطئه‌ای در کار است با من صحبت نکردند. در واقع هم او از بازیکنان حمایت می‌کرد و هم بازیکنان حمایت کامل را از فرکی به عمل می‌آوردند.
باقریان درمورد برخی دیگر از اتهامات تهامی مبنی بر اینکه مدیرعامل فعلی سپاهان در اهواز زمین‌های چمن و سالن‌های ورزشی را نابود کرده است، گفت: هیچ جوابی برای تهامی ندارم. آنهایی که باید اتفاقات و قضایا را بدانند، مطلع هستند. مطمئن باشید شخصیت افراد نشان‌دهنده عملکرد و منش آنهاست، ضمن اینکه آنهایی که در فوتبال کشور هستند، همه آدم‌ها را به خوبی می‌شناسند و نیازی به پاسخگویی من نیست.
مدیرعامل سپاهان درمورد اضافه شدن احمدی به این تیم گفت: احمدی به نوعی بازیکن خود سپاهان بود و در این مدت اخیر با ما تمرین می‌کرد که سرانجام با نظر مثبت استیماچ به تیم اضافه شد.
وی با بیان اینکه پریرا و پادوانی با آغاز فصل نقل‌وانتقالات به جمع سپاهانی‌ها اضافه خواهند شد، درمورد اردوی نیم‌فصل سپاهان گفت: پس از سه بازی باقی‌مانده در لیگ برتر و آغاز تعطیلات نیم‌فصل در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 422425
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *