افتتاح بیمارستان صحرایی در هیرمند

26 آذر 1394 ساعت 8:33

معاون بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور از برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان هیرمند همزمان با هفته وحدت خبر داد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، غلامعلی کفاش با بیان اینکه رزمایش بهداری سپاه در هفته وحدت برگزار خواهد شد گفت: امسال با همت و همکاری سپاه و نهادهای شهرستانی 11 بیمارستان متشکل از 1200 کادر پزشکی در نقاط مختلف برگزار می‎شود.
وی بیان داشت: بیمارستان صحرایی شهرستان هیرمند که از دوم دی ماه در روستای شندول به پا خواهد شد همت و روحیه جهادی همه نهادها و دستگاه‎های اجرایی را می‎طلبد که با اطلاع‌رسانی به موقع و گسترده کلیه مردم این منطقه محروم از خدمات این بیمارستان بهره لازم را ببرند.
کفاش با اشاره به این که همه کادر پزشکی بیمارستان صحرایی از تهران خواهند بود افزود: این بیمارستان مجهز به اورژانس صحرایی، 10 تخت بستری، 2 آزمایشگاه تخصصی با دستگاه‎های فوق تخصصی مجهز خواهد بود.
وی تصریح کرد: مجموع کادر پزشکی از تهران 35 نفر است که شامل 16 پزشک عمومی و متخصص در شیفت‎های صبح و بعد از ظهر، 2 متخصص گوش و حلق و بینی، 3 متخصص داخلی و اطفال، 3 جراح عمومی و فوق تخصص، 3 متخصص زنان، 4 ماما، 2 متخصص مغز و اعصاب، 4 دندان پزشک زن و مرد و متخصص ارتوپد است.
کفاش تاکید کرد: شبکه‎های بهداشت و درمان حوزه هیرمند با شناسایی بیمارانی که نیاز به جراحی دارند می‎توانند از اتلاف وقت در امر رسیدگی به بیماران جلوگیری کنند.
مسئول بهداری سپاه قدس اظهار داشت: همه هزینه‎های درمانی و دارویی برای بیماران رایگان بوده و مراجعه کنندگان می‎توانند به صورت رایگان ویزیت و درمان شوند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422459

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/422459/افتتاح-بیمارستان-صحرایی-هیرمند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir