بسته ویژه انتخاباتی شهرستان خاش/3/؛

تا پایان وقت اداری تنها يك نفر در حوزه انتخابيه خاش ثبت نام كرد/ كم ترافيك ترين روز ثبت نام ها در خاش

1 دی 1394 ساعت 8:36

تا پایان وقت اداری تنها يوسف كرد كارشناس ارشد زبان و ادبيات فارسي در حوزه انتخابيه خاش ثبت نام كرد.


به گزارش تفتان ما، سومین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح دوشنبه در فرمانداری شهرستان خاش و سایر حوزه های انتخابیه استان آغاز شد. طی دو روز نام نویسی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 79 نفر در استان ثبت نام کردند.
در حالی که سومین روز ثبت نام گذشت و در کشور تا پایان اين روز ۳۵۰ نفر در انتخابات خبرگان و ۲۸۰۲ نفر در انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند؛ باز هم روز خلوتی را در شهرستان خاش مشاهده کردیم و هنوز که هنوز است می بینیم رابطه های کاندیداهای احتمالی به فرمانداری می آینده و سری می زنند و خبری می گیرند و می روند.
امروز در سومین روز ثبت نام تنها يك نفر آن هم يوسف كرد كارشناس ارشد زبان و ادبيات فارسي و دبير مدارس سيب و سوران با حضور در فرمانداري خاش براي بهارستاني شدن ثبت نام كرد و جالب آنکه خبرهایی مبنی بر حضور تعدادي از چهره هاي جالب در ثبت نام هاي آخرين روزهاي مجلس به گوش می رسد اما هنوز حتی آنهایی هم که مدعی بوده اند تصمیمی بر حضور نگرفته اند.
ولی با توجه به استقبال کم کاندیداهای احتمالی برای ثبت نام فرمانداري خاش و همچنین برخی دیگر از مسئولین این امر بر این موضوع تاکید کردند که به اطلاع کاندیداها رسیده شود که در همین روزهای خلوت ثبت نام حضور یابند و با توجه به مشکلات زیر ساختی که در امر فناوری و ارتباط کشور ما وجود دارد امکان این وجود دارد که روزهای پایانی با افت سرعت اینترنت روبرو شده  برخی از کاندیداها نتوانند ثبت نام کنند.
لذا از کاندیداهای احتمالی که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصمیم ثبت نام دارند خواسته شده است که ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و در صورتی که روزهای آخر مشکلی پیش آمد و در روند ثبت نام خللی وارد شد کل مسئولیت آن بر عهده خود ثبت نام شوندگان است نه فرمانداری و شورای نگهبان و کاندیداها حق هیچگونه اعتراضی هم ندارند.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
 


کد مطلب: 422788

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/422788/پایان-وقت-اداری-تنها-يك-نفر-حوزه-انتخابيه-خاش-ثبت-نام-كرد-كم-ترافيك-ترين-روز

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir