راه‌اندازی کمپین حمایت از محرومین و نیازمندان در زاهدان

1 دی 1394 ساعت 8:41

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان از راه‌اندازی کمپین حمایت از محرومین و نیازمندان در سطح این شهر خبر داد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، عباس شیبک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زاهدان اظهار کرد: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان با همکاری و هماهنگی سایر ورزشکاران و قهرمانان و اهالی محلات مختلف راه‌اندازی کمپین حمایت از محرومین و نیازمندان را در سطح شهر راه‎اندازی کرده است.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: برای نخستین بار در سطح استان دیوار مهربانی در سه نقطه شهر و به ویژه محلات حاشیه شهر زاهدان ایجاد شده است.
این مسئول ادامه داد: هدف از این کار خیرخواهانه احیا و گسترش فرهنگ کمک به هم نوع است، اقلام و وسایلی که در حال حاضر کمک می‎شود را می‎توان در بیشتر خانواده‌ها پیدا کرد زیرا همه پوشاک گرم و کفش اضافه در منزل خود دارند.
وی بیان کرد: از سویی در فصل سرما قرار داریم و شاید این دل خانواده‌ای را شاد کنند.
شیبک گفت: امیدوارم تمامی ورزشکاران که به عنوان افرادی مورد اعتماد و نماد معرفت و ایثار در بین جامعه هستند به پاخیزند و سایر افراد جامعه را با خود همراه کنند تا شاید بتوان مشکلی را از مشکلات نیازمندان حل کرد.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان بیان کرد: از همه مردم شریف زاهدان و استان به ویژه ورزشکاران درخواست حمایت از این کمپین را دارم تا در تمامی محلات به ویژه در حاشیه شهر این کار انجام شود.

انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 422792

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/422792/راه-اندازی-کمپین-حمایت-محرومین-نیازمندان-زاهدان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir