۰

استقلال با شکست تراکتورسازی فینالیست شد/ نبرد آبی‌پوشان با شاگردان گل‌محمدی

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل تراکتورسازی به فینال جام حذفی صعود کرد و حریف ذوب آهن اصفهان شد.
استقلال با شکست تراکتورسازی فینالیست شد/ نبرد آبی‌پوشان با شاگردان گل‌محمدی
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، در آخرین بازی از نیمه نهایی جام حذفی تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف استقلال رفت که بازی با نتیجه ۲ بر یک ر به سود استقلال به پایان رسید.
در دقیقه 8 مسابقه توپ در محوطه جریمه به دست مدافعان تراکتورسازی برخورد کرد و بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.
در دقیقه 12 امید ابراهیمی در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد که او معتقد بود روی او خطای پنالتی انجام شده و به داور هم اعتراض کرد.
در دقیقه 22 ضربه مهاجم تراکتورسازی را رحمتی مهار کرد.
در دقیقه 23 تراکتورسازی اولین ضربه کرنرش را زد که توپ را مدافعان به کرنر فرستادند و کرنر دوم هم حاصلی برای این تیم نداشت.
گل استقلال: در دقیقه 30  ارسال خسرو حیدری درون محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید و ضربه برگردان ناقص او به سجاد شهباززاده رسید و او هم با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه تراکتورسازی را باز کرد.
در دقیقه 32 شجاع خلیل‌زاده زیر امید ابراهیمی را خالی کرد و همین مساله باعث درگیری بازیکنان دو تیم در میانه میدان شد. به طوریکه حتی مهدی رحمتی از درون دروازه به زمین تراکتورسازی آمد و با بازیکنان تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد.
در دقیقه 39 تراکتورسازی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه روی سر کاردوسو مهاجم برزیلی تراکتورسازی فرود آمد و ضربه او را سیدمهدی رحمتی مهار کرد.
در دقیقه 44 تراکتورسازی بازهم صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه استقلال شد که این ضربه حاصلی برای تراکتورسازی نداشت.
در دقیقه 45+1 شوت ابراهیمی با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.
نیمه دوم:
در دقیقه ۴۷ سزار با مهدی رحمتی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او را دروازه‌بان استقلال به کرنر فرستاد. ضربه کرنر برای تراکتوسرازی حاصلی نداشت.
گل تراکتورسازی: در دقیقه ۴۸ پرتاب اوت بازیکنان تراکتورسازی با ضربه سر در محوطه جریمه استقلال به سزار رسید و او هم با یک ضربه گل مساوی تراکتورسازی زد.
گل دوم استقلال: در دقیقه ۵۰ با اشتباه بازیکن تراکتورسازی توپ به سجاد شهباززاده رسید و او هم با یک دریبل زیبا مدافع برزیلی تراکتورسازی را جا گذاشت و با یک ضربه فنی دقیق گل دوم خودش و استقلال را به ثمر رساند.
در دقیقه ۵۵ بازیکنان تراکتورسازی صاحب یک موقعیت گلزنی شدند که ضربه بازیکن تراکتورسازی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
در دقیقه ۵۸ تراکتورسازی صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه کرنر تبدیل به موقعیت گلزنی برای تراکتورسازی شد اما بازیکن تراکتورسازی نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در دقیقه ۶۲ شهباززاده در موقعیت تک به تک با اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی قرار گرفت که ضربه او را اخباری مهار کرد.
در دقیقه ۷۲ ارسال خسرو حیدری روی دروازه تراکتورسازی انجام شد و توپ به محسن کریمی رسید و ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۴ سیدمهدی رحمتی دچار مصدومیت شد و بازی چند دقیقه‌ای  متوقف شد.
در دقیقه ۷۷ جابر انصاری در محوطه جریمه تراکتورسازی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقیقه ۸۶ شوت جابر انصاری را اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی مهار کرد.
حسین زرگر داور مسابقه به سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری و مگوییان از استقلال و شجاع خلیل‌زاده از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۹۰+۴ از تراکتورسازی اخراج شد.
استقلال در فینال جام حذفی روز سوم خرداد در شهر خرمشهر باید به مصاف تیم  ذوب آهن اصفهان برود. این دهمین حضور استقلال در فینال جام حذفی است. آبی‌پوشان با ۶ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی است.
ترکیب تیم استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری( از دقیقه ۸۵ علیرضا رمضانی)، میثم مجیدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده و فرشید اسماعیلی ( از دقیقه ۵۴ محسن کریمی)
سرمربی: پرویز مظلومی
ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، کارلوس کادوسو، سینا عشوری، شاهین ثاقبی( از دقیقه ۷۰ علی حمودی)، سروش رفیعی( از دقیقه ۵۸ نریمان جهان)، بختیار رحمانی، سعید آقایی و سزار دوسانتوس.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 422833
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *